פלגנות והסתה לשנאה גורמות לאחדות

פלגנות והסתה לשנאה גורמות לאחדות

אולי צריך לשלוח זר פרחים לכבוד הנאשם בשלל תיקים פליליים, זה העבריין הסדרתי שגם חשוד בבגידה בחובתו לשמור על האזרחיות והאזרחים, וכל זאת בעבור רווחים אישיים ובלי שבמישרד הביטחון יודעים.

בזכות הכזבן הנכלולי, האיש שבמשך שנים הסית לשנאת ברואים אחרים בעודו משמיע איומים, מביע פחדים קיומיים מתמידים ומלבה יצרים בזדון בעזרת שקרים והלבנת פנים ברבים, במליאה כבר אין פילוג, ויריבים לשעבר נראים מאוחדים כנגדו. למעשה, נראה שהם מתפשרים ומסתדרים, ממש מרשים.

מי שקיווה ומאוד התאמץ לפלג את העם לטובים ורעים, לצודקים וטועים, לנאמנים ולבוגדים, ליהודים ולכופרים לצרכים פוליטיים אנוכיים בעצם הצליח לאחד את המוסתים עם המושמצים, וסוף סוף כולנו שוב ישראלים.

ציטוט:

בנט קיבל את השישייה בסבר פנים יפות ובאנרגיה מתפרצת. חברי הכנסת שהיו שם מספרים שבנט אמר כי אומנם לא הכיר אותם, אבל גילה שותפים שרוצים את טובת המדינה בדיוק כמוהו. ראש הממשלה לא הסתפק בזה וקיבל אחריות על כך שהיה חלק מהמחנה שעשה להם דה-לגיטימציה במשך שנים.

הסיפור הזה מלמד כמה דברים חשובים על הקואליציה. ראשית, המנהיגים שלה, ובראשם בנט, נחושים לגרום לזה להצליח. הם מוכנים ללכת כברת דרך כלפי השותפים, גם אם ישלמו מחיר ציבורי.

עד כאן ציטוט.

כאמור, מי שניסה לפלג, לסכסך ולעשות לעצמו רווחים פוליטיים משך המון שנים בעזרת שנאה ופחד מאחרים כנראה אחראי לאיחוד המפליא בין המפולגים שעכשיו מסתדרים, בעוד שהמודח ממתין בקוצר רוח להכרעת השופטים ולישיבה נוחה ומאובטחת מאחורי סורגים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם המסית המרכזי מגנה הסתה בציבורי. קישור למאמר בשם-  קול דמי אחיך צועקים אלי מן-האדמה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן