ציונים מועילים ומסיתים מזיקים

ציונים מועילים ומסיתים מזיקים

הסתה יזומה, מרושעת ולא נכונה שימשה את הכנופייה העבריינית כדי להסיט את האומה העברית מחזונה, לחשוב בטעות ששלום והסדרה הם לכאורה סכנה חמורה. כידוע, הדבר גרם לאסון נורא שנוגד למצוותה של תורה, ומאוד הזיק למדינה שכבר מספיק סבלה.

כזכור לזוכרים ולזוכרות האומה כולה הזדעזעה כשנרצח מנהיג המדינה, אבל זה לא ממש עזר, שכן הדוגלים בפחד, שנאה ושאיפה להנציח את סבבי הלוחמה תפסו את ההנהגה לתקופה יותר מידי ארוכה לפני שהסתבכו בשלל כיתבי אשמה, הודחו והועברו לטיפול בערכאה.

ציוני דמוקרטי פעם הקים את המדינה בשם תנועה לאומית רחבה ששאפה לתקומה וגאולה. עוזרו הנאמן בנה מפעל קטן בדימונה ובזכותו יש פחות סכנה. רבין השמאלן שיחרר את הבירה, כבש את כל סיני והרמה שלא לדבר על הסכמי שלום יציבים עם הרשות ומדינה שכנה, ועמיר החברתי ושוחר השלום וידא שנסראללה מתחבא בשקט בבונקר ושיש שכר מינימום, פנסיה והגנה יעילה לשמי המדינה. בקיצור, הציונים הקימו וגם תרמו להגנתה וקיומה של המדינה.

אחרי שהמדינה, ביטחונה, רווחתה ושלומה הופקרו במשך תקופה ארוכה היום הממשלה הרעננה מנקה את האורווה שסרחה והוזנחה מניזקי הכנופייה. יש שיח עם השכנים בסביבה, אין סגרים שמזיקים לכלכלה, אין טילים ושדות שבוערים מבלונים עשנים, וברוך השם גם אין פוגרומים אלימים ברחובות הערים מטעמים גזעניים ועברייניים,

בנוסף, במקום שהמשטרה תציית לנאשם בפלילים ותלחם במפגינות ובמפגינים כנגד מושחתים שנאשמים בפלילים כוחות הביטחון עכשיו עושים עבודה מעולה ויעילה, כמותה כבר לא נראה כאן הרבה שנים, והם תופסים נשקים ועוצרים פושעים.

ציטוט:

שני גדודים נוספים לקו התפר. בר-לב: “לא נהסס לצאת למבצעים נרחבים יותר”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? הממשלה שדרכה אינה קיצוניות, לאומניות וסרבנות עובדת באחריות, בנחישות וביעילות, והדבר ניכר. מי שסתם אמר שהציונים לכאורה מסוכנים ליהודים יתקשה למצוא דוגמאות, שכן הם בעצם עושים דברים מצויינים שגם תואמים לחזון המייסדים ולחוקים, ושומרים יפה מאוד על ביטחון התושבות והתושבים.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, עד לא מזמן סבלנו מטילים, פוגרומים, שדות שרופים וראינו תשלומים לטרוריסטים, חווינו סגרים ושלל סבבי בחירות מיותרים ויקרים, וכל זה היה מאוד לא נעים. למרבה השמחה, סוף סוף עברנו לדברים הרבה יותר טובים. אפילו קומץ פיגועי היחידים בשבועות האחרונים אינם מסוכנים כמו מה שהיה כאן בזמן שילטון כנופיית העבריינים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- בלי הנאשם הפלילי המצב יותר חיובי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “ציונים מועילים ומסיתים מזיקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן