קץ האנושות, כזבנות ותוקפנות

קץ האנושות, כזבנות ותוקפנות

למרבה הצער, שרת הפנים קצת הסתבכה עם המילים, אבל די מהר הבינה את השגיאה, מחקה, תיקנה ומאז היא מתאמצת לספק הסברים למנאצים התוקפניים.

למרבה המבוכה, במקום לומר שהנאשם בשלל כיתבי אשמה נכנס להיסטריה וביטא חרדה קיומית עזה, כבירה ועצומה ללא סיבה, אולי כדי שהדברים המשונים יגנזו לשלושים שנה ויוסתרו מהפרהסיה, היא כתבה- פייק מגפה.

דומה שאיילת מודעת לקיומה של מגיפה שאצלנו היא כבר דעכה, אבל במקום לומר שנבואות קץ האנושות הייתה קצת הגזמה, מדבריה משתמע כאילו היא לא מאמינה שיש מחלה.

אין חובה לסייע לאיילת הגזענית והקרה שמורדת בחזון המדינה ומסרבת להסדרה שכן היא ילדה טובה שבצעירותה כנראה גם נראתה כנערה מלאת חמלה, אבל אולי כדאי להראות לציבור למה השרה התכוונה כשאמרה שהייתה יותר מידי חרדה בגלל שמישהו בהנהלה היה אחוז אימה ובעתה.

ציטוט:

נתניהו בעיצומו של משבר הקורונה: “המשמעות עלולה להיות קץ האנושות”

ציטוט:

הציוץ של איילת שקד, וההתפתלות שבעקבותיו.
“את פייק אסון הקורונה ניצחנו”, כתבה שרת הפנים בטוויטר, ומיהרה למחוק • בציוץ שני הסבירה כי התכוונה לנבואות הזעם שלא התגשמו.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? זה מצויין שלמשך שלושים שנה לא נשמע מה הנאשם אמר, שכן חלילה יחשבו שהוא מפיץ ידיעות היסטריות שאינן לגמרי אמינות, מדוייקות, נכונות או אפילו אמינות.

ללא קשר להסברים, לביאורים ולתיקונים חברי האופוזיציה הנלהבים מיהרו להאשים את שרת הפנים על שהיא לכאורה מטעה את התושבות והתושבים, וכביכול סתם מפיצה שקרים וכזבים.

מה לעשות שהנבואות החרדתיות, השגויות והמוגזמות של הנאשם בפלילים כבר פורסמו ברבים, ולכן לא ממש יעזור לנסות להחביא את הדברים להרבה שנים, אבל בהחלט אפשר לנסות לעורר מהומות מיותרות בגלל ניסוחים כאלה או אחרים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן