קצינים אמיצים לוחמים בפושעים

קצינים אמיצים לוחמים בפושעים

השר לביטחון פנים היה לוחם עז נפש, וקצין ישר, אחראי, שקול, אמיץ ואמין. גם עכשיו הוא פועל בנחישות כדי לוודא שהמצב בארץ תקין. למעשה, נראה שבזכות עומר ומעשיו החשובים והיעילים מי שמפר חוק או פוגע באחרים בקרוב יעצר יגיע לבית דין.

ציטוט:

תיעוד מהאוויר: המזל”טים של המשטרה במאבק באלימות בחברה הערבית.
המאבק של המשטרה בפשיעה בחברה הערבית עולה שלב – ורחפנים חגים באוויר כדי לסייע באיתור “קבלני ירי” • בתיעוד מג’סר א-זרקא נראה קרב ירי בין שתי חוליות – ברגע שיוצאת ההוראה, בלשים ושוטרים מגיעים למקום ומתחילים מרדף רגלי אחר החשודים.

עד כאן ציטוט.

יתכן שהכנופיה העבריינית שהודחה מהשררה סתם הסיתה לפחד ושנאה, שהרי הציונים הם אלה שהקימו את המדינה ולחמו להגנתה.

למעשה, רדיפת שלום אינה בגידה, כמו למשל עיסקאות חשודות שמניבות מעות אישיות רבות עם מדינה שעלולה להוות סכנה. כיפת ברזל תורמת להגנת המדינה, ורבין שיחרר את הבירה וכבש את סיני, הגדה והרמה לפני שעשה שלום עם מדינה שכנה.

אז מה? הציונים הם לכאורה בוגדים ומי שמאשר למכור צוללות מסוכנות למצרים בעבור רווחים אישיים וגם מטוסים לאמירתים בלי שבמשרד הביטחון יודעים, מסובך עד צוואר באישומים בפליליים ואישר רמיסה של יותר מידי מאמינים במקומות דחוקים לכאורה אוהב את ישראלים?

אם זה המצב, מדוע הנאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים רק דיבר שנים על חרדות ואיומים שהוא חש בלילות ובימים אבל לא חיסל או ניטרל סיכונים?

בקיצור, נראה שמאז הרבה שנים הציונים עובדים בצורה אחראית למען מדינת היהודים. לעומתם, אחרים מנסים לעשות לעצמם רווחים אישיים, מסיתים, מכפישים, מפלגים, מאשימים, ומסתבכים בפלילים.

קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן