רק חוטאים ורשעים מלבינים פנים ברבים

רק חוטאים ורשעים מלבינים פנים ברבים

מעניין למה החברים של המורשע בפלילים, זה העבריין הסדרתי ששוב מסובך בהליכים אחרי שכבר ישב מאחורי סורגים, מתנהגים כמו חוטאים גסים שסתם מלבינים פנים ברבים.

האם גזענות, השמצה’ חוסר כבוד לזולתים והלבנת פנים הן מצוות חשובות ממרומים?

יתכן שהמתחזים לכשרים הם בעצם נוכלים רשעים, חמדניים ועברייניים שלא ממש מכבדים את המצוות מהספר שמשה הביא לנו מההרים. מי יודע? אולי בכלל אין להם אלוהים והם סוגדים לעגלים מוזהבים ואחוזות פאר ביישובים גליליים.

עובדה, שהרי המתחזים לכשרים לא העלו קיצבה לקשישים כממולץ בהוראה מספר חמש בכתובים, וראשיהם מסובכים בפלילים. נו? כך נראים יהודים טובים, טהורים וצדיקים?

ציטוט:

גזענות במליאה: קריאות במהלך נאומו של הח”כ מיש עתיד – “תארגן וודקה”.

חבר הכנסת משה אבוטבול מש”ס קרא לח”כ ולדימיר בליאק מיש עתיד “תארגן וודקה” במהלך נאומו על התקציב.

חה”כ בליאק תקף את ש”ס ודרעי: “איזו גאווה הבאתם? שר פנים שהורשע בקבלת שוחד וישב בכלא?”
שר החוץ לפיד: “תתביישו. שפל חדש ומכוער של אופוזיציה שירדה מהפסים” • חה”כ קריב: “יכול להבין מדוע הדיחו תושבי ותושבות בית שמש את האיש הגס הזה מראשות העירייה”.

במהלך נאומו הזכיר בליאק את הזכייה של ארטיום דולגופיאט ואת הדיון שהתקיים מוקדם יותר בכנסת, ובו נטען על ידי נציג ש”ס כי “כדי להיות יהודי לא מספיק לזכות במדליה”. בליאק המשיך ואמר: “זה בלתי נתפס. אנחנו טובים בלעבוד, לשרת, לשלם מיסים, להביא מדליות וגאווה למדינה, אבל עדיין לא מספיק כשרים בשביל אדוני הארץ – המפלגות החרדיות”.

“איזו גאווה אתם הבאתם? שר פנים שהורשע בקבלת שוחד וישב בכלא?” תקף בליאק לקולות “וודקה, וודקה” מצד חברי האופוזיציה. “12 שנה הייתם בשלטון, מה עשיתם למען הפריפריה והחלשים? אנחנו מחזקים את מערכת הבריאות, מה שאתם לא עשיתם. לאחר אישור התקציב יהיה זול יותר לקנות בסופר”.

עד כאן ציטוט שאולי מהווה תשובה טובה לשחיתות, לסחטנות, לעבריינות, לחמדנות, לאנוכיות, לבדלנות, לאטימות ולהפקרות.

מעניין שאנשי ש”ס עשו קריירה מטיפוח קיפוח והשמעת זעקתם של המוזנחים והשקופים, אבל בעצמם הפכו עשירים, מסובכים בפלילים וגזעניים פוגעניים. באיזה ספר כתוב שצריך לעולל לחברך מה שלך לא נעים?

טוב שחבר הכנסת המתורבת והמאופק לא הגיב באותו מטבע, לא ירד לרמה של הרשעים ולא צעק- ואתם תביאו את הערק.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- המתחזים לכשרים הם פושעים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן