רק רשעים שונאים ופוגעים

רק רשעים שונאים ופוגעים

מכל מיני סיבות לא ממש קל להיוולד יהודי, אבל זה יחסית פשוט להבין את המסר המרכזי מהכתובים- אסור לעולל לאחרים מה שלך לא נעים.

למרבה הצער, בשנים האחרונות מערכת החינוך, שנוהלה על ידי עבריינים ופושעים, כנראה ייצרה בורים גזעניים ואלימים לצרכים פוליטיים. כמה טוב שיש ליהודים חוקים ברורים, ושהרשעים החוטאים בסוף נענשים.

בלי מוסר וכבוד לחוקים לא ממש נהייה יהודים או דמוקרטים אלא כנופיה של פוגרומיסטים עברייניים, אנוכיים, תוקפניים ואלימים. במילים אחרות, בלי כבוד לחוקים לא נהייה תרבותיים או אור לגויים.

ציטוט:

הכו, בעטו ודקרו: חמישה יהודים יואשמו בתקיפת ערבי בירושלים.

כתב אישום יוגש ביום ראשון הקרוב נגד חמשת הצעירים היהודים שתקפו צעיר ערבי בשבוע שעבר סמוך לשוק מחנה יהודה, כשהיו בדרך לסליחות בכותל. הם תועדו רודפים אחרי הקורבן, בעודו נס על נפשו, מכים אותו, מפילים אותו, ודוקרים אותו בגבו. מעצרם הוארך עד הגשת כתב האישום.

עד כאן ציטוט.

טוב מאוד שהממשלה הרעננה לא מגלה יחס סלחני או סבלני לפשע ורשע. למעשה, כולם כבר יודעים איזה נזק נורא גורמת הסתה ושנאה, ויש ללחום בתופעה המזיקה והפסולה עד חורמה.

קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן