רשעים מקריבים אחרים בעזרת פיתויים

רשעים מקריבים אחרים בעזרת פיתויים

איך הזדים הרשעים, האנוכיים והאכזריים משכנעים בחורים ללכת להזיק לאחרים, לחטוא לאלוהים, להקריב עצמם ולהותיר שכולים? זה מאוד קל: משמיצים את היריבים, מתארים אותם כמפחידים או מסוכנים, ומבטיחים למתגייסים משהו שבו הם מאוד חושקים.

מה שנחמד בשיטה זה שאין צורך לקיים את ההבטחה, וגם אי אפשר לדעת אם היא נכונה. סך הכל, אף שהיד עוד לא שלח סמס מהרקיע כדי לדווח שהוא מאוד יגע, שכן להתעסק עם עשרות בתולות מפוחדות שאינן מנוסות זה עבודה די קשה.

הקיצונים הרצחניים והמסוכנים שמעודדים שנאה ליצירים אחרים בעצמם לא אוהבים סיכונים ולכן רובם מנסה לגייס אחרים שיעשו בעבורם את הפשעים. הנה למשל, מי שהסית אצלנו את ההמונים ולא מנע שילהוב יצרים לא בעצמו ירה את שלושת הכדורים. בשביל זה יש שליחים מוסתים.

המוסלמים מבטיחים למועמדים מיואשים שמאסו בחיים ארמון מלא נשים בשמיים אם רק יסכימו להתאבד ולהרוג עוד אנשים, והצאר של הרוסים מראה לבחורים בחורות בצילומים יפים, אפילו שבשדות הקרב רואים דברים קצת אחרים.

ציטוט:

הבריחה מרוסיה בעקבות צווי הגיוס, והדוגמניות שהקרמלין גייס להעלאת אחוז המשרתים.

ככל שהפאניקה גדלה, כך משתרכים התורים למעברי הגבול היבשתיים • במקביל, באתרי סוכנויות הנסיעות הרוסיים ניתן לראות עלייה דרמטית בביקוש לטיסות מחוץ למדינה – והמחירים גבוהים במיוחד • “הרגשתי שהדלתות נסגרות ואם לא אעזוב מיד – לא אוכל לעזוב מאוחר יותר”, מדווחים צעירים רוסים.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? כל מי שלמד או למדה שיווק, פרסום ומכירות יודע ויודעת שחשוב להבטיח גדולות ונצורות לקונים ולקונות, ללא קשר לאיכות המוצר שהם מקבלים ומקבלות.

בעברית קלה, יש בעולמו יצירים מרושעים ונכלוליים שרוצים להזיק לאחרים, אז הם סתם מבטיחים דברים יפים ושליחיהם גורמים נזקים. לעומתם, האנשים הטובים מבטיחים למאמינות ולמאמינים חיי נצח מאושרים, אבל בתנאי שיהייה כבוד וצייתנות לחוקים הקדושים

לא בטוח שיש בגנו של אללה הרחום ארמונות עם שפע נערות שרק מצפות לשהידים שיעלו אליהן בחתיכות קטנות ומפוייחות, וגם לא ידוע אם תמונות של דוגמניות נאות ישכנעו את הגברים הרוסיים לצאת למערכות מיותרות ומסוכנות כדי להותיר יתומים, הורים בוכיים, משפחות עצובות או אלמנות עגומות.

אומנם, המיתולוגיה היוונית מספרת שאלף ספינות באו לראות את הלנה היפה, אבל יתכן שהעלילות הללו הן רק אגדות. אולי הרודן יבטיח לתת חיבוק ושתי נשיקות למי שאולי ישוב מהקרב, וזה יפתור חלק מהבעיות? סך הכל, לא כל הלוחמים מעדיפים בנות.

קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן