שבועת אמונים וחטאים סדרתיים

שבועת אמונים וחטאים סדרתיים

זה אולי קצת לא נעים לגלות לאזרחיות המופתעות ולאזרחים המשתוממים, אבל הנאשם בפלילים לכאורה לא רק ריגל להנאתו נגד יריבים פוליטיים לצרכים אנוכיים ונכלוליים.

במציאות, העבריין הסדרתי כביכול סייע לאוייבים לעולל תעלולים דומים, וסתם האשים את האיראנים, כנראה בגלל שלקחת אחריות על מישגים וחטאים זה דבר שרק אנשים אמיצים עושים.

ציטוט:

“בן סלמאן התקשר לנתניהו – וסעודיה קיבלה אישור להשתמש בתוכנה של NSO”
ניו יורק טיימס דיווח שישראל אישרה למדינות המפרץ להשתמש בפגסוס עוד לפני הסכמי אברהם. כשרישיונה של סעודיה פג, בן סלמאן ביקש מנתניהו לחדשו.

ציטוט:

החברה מימנה את הריגול נגד גנץ – הבעלים פועל ממשרד עורך דינו של נתניהו.

רפאל וייצמן, איש המחשבים שהיה אחראי לתשלום על מבצע הריגול נגד בני גנץ פועל ממשרדו של עמית חדד, עורך דינו של נתניהו – כך דווח הערב בערוץ 13.

ציטוט:

גנץ: נתניהו הסתיר ממערכת הביטחון את המו”מ על מכירת ה-F-35 לאמירויות.

שר הביטחון הבהיר כי רה”מ לא שיתף את מערכת הביטחון בעסקת החמקנים המתקדמים מארה”ב לאיחוד האמירויות. “לאחר חתימת ההסכם התגלה כי במקביל מתקיים מו”מ למכירת נשק מתקדם”, מסר גנץ.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על נכלוליות ועבריינות.

מה אפשר לומר? העבריין הסדרתי שהפך עצמו לנאשם פלילי לכאורה כבר ביצע שלל חטאים בעבר, והחשד לבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה כבר נחקר. עכשיו מסתבר שהחשוד סייע לעוד אוייבים בלי שהציבור ידע דבר?

בשלב זה עוד לא בטוח אם הפרסום האחרון יגרום למצבו של הנאשם להיות משופר או מדורדר. צריך להמתין קצת ולראות כיצד יסתיים הדבר המוזר. בכל מקרה, כבר עכשיו ברור שהנאשם לכאורה מסובך עד צוואר.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- בלי בושה יש פחות מבוכה. קישור למאמר בשם- אמצעים פסולים בידי עבריינים. קישור למאמר בשם- נראה שהדמוקרטיה ניצלה מדיקטטורה. קישור למאמר בשם- פרשת ריגול וסחיטה או תיאוריה?  קישור למאמר בשם- מרגלים איראנים ועבריינים מקומיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן