שקרים בחרוזים. כפיים.

שקרים בחרוזים. כפיים.

ממש נחמד לראות גזען שמנמן ומסוכן צוהל ושר במשכן. מי אמר שפוליטיקה זו אינה סדרה בעלת אחוזי צפייה גבוהים והצלחה אומנותית רבה?

למעשה, פרט לאישומים פליליים, חשד לבגידה בביטחון כל התושבות והתושבים במדינה בעבור מזומנים, כמה סגרים, טילים, סיגרים, מושחתים, עבריינים סדרתיים ואיומים קיומיים לפעמים גם יש על הבמה שעשועים די מבדרים.

נו, טוב. למען האמת, הזיופים במליאה היו די נוראיים, והזמר שאינו ממש מוכשר התבקש מהאחראים לרחם על המאזינות והמאזינים.

חוץ מזה, דומה שכוונת המשורר לא הייתה לגרום להנאה או שמחה אלא להצית מהומה יזומה.

למרבה הצער, הכותרת בתקשורת הייתה קצרה וקצת מבזה, אבל גם זו הצלחה גדולה, שכן ללא מהומה יש פחות האזנה לדיברי הרמייה, ההסתה והשטנה, אלה שסותרים לחלוטין את דרכה של תורה.

ציטוט:

עם שיר נגד הקואליציה ומחיאת כפיים: בן גביר בפרובוקציה במליאה.

יו”ר עוצמה יהודית הביע מחאה בכנסת לקראת ההצבעה הגורלית על תקציב המדינה • “הבטחות בגרוש, המצב אנוש”, הוא שר במהלך פיליבסטר של האופוזיציה וקיבל נזיפה מיו”ר המליאה: “אפשר להקריא שירים, לא להפוך את זה לבדיחה”

עד כאן ציטוט מאירוע מביך שלמרבה הצער נתן במה לגסות, אלימות מילולית ולכזבנות.

הדבר היחיד שאולי היה קצת נחמד בכותרות הסוערות היה לראות ניסיון משעשע להתבטא בחרוזים, אבל במקום להיות מקורי המשורר הלאומני סתם שיבש שורות וגנב מאחרים.

מי יודע? אולי קיצונים גזעניים ואלימים בעצם חולמים בסתר ליבם הרך להיות משוררים רגשניים או בדרנים מצחיקים? זה די מוזר, שכן עד כה היה נראה ששנאה, הכפשה ולוחמה הם עיקר משנתם של הסרבנים התוקפניים, אלה שלא ממש מבינים בכתובים.

קישור למאמר ב-N12. קישור מאמר בשם- הסרבנים גזעניים או סתם קיצונים? קישור למאמר בשם- סליחה, אבל מה לגבי סולחה? קישור למושג סולחה בויקיפדיה. קישור למאמר בשם- בני הדודים הם למעשה אחים  קישור למאמר בשם- לשים לב למילים שים שלום. קישור לערך שים שלום בויקיפדיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן