שרה: המדינה לא נשרפה

שרה: המדינה לא נשרפה

מי דאג להסית בהתמדה יזומה לשנאה ובעיקביות מעוררת הערכה הפיץ את העלילה שמספרת שהציונים השמאלנים שהקימו ולחמו בעבור המדינה הם לכאורה בוגדים מסוכנים?

במציאות הנאשם בפלילים עצמו חשוד באישור אספקת אמצעים מסוכנים ליריבים אפשריים בעבור חופן מזומנים בלי שבמשרד הביטחון יודעים. איך קוראים לאנשים שמסכנים את שלומם ושלומן של חברות וחברים למען רווחים אישיים ובלי להתחשב בסיכונים?

העבריין הסדרתי שניהל לנו את החיים יותר מידי שנים חשש לנטרל איומים קיומיים ובעיקר הביע פחדים עמוקים. הוא אישר העברת מזוודות עם מיליונים לטרוריסטים שיורים עלינו טילים, לא הסכים להגשים את החזון הלאומי להסכמי שלום רגועים, אבל ללא קשר, לדעתו השגויה בכוונה הדמוקרטים הציונים, שוחרי השלום והשוויוניים הם לכאורה אוייבים מסוכנים ורשעים מפחידים? ממש מדהים כמה משכנע יכול להיות מוכר רהיטים עם חליפה וקול מרשים.

חלילה, מישהו היה מאמין לדיברי הכזבן המזיק מהימין הוא בטח היה לוקח נשק והולך לרצוח את ראש ממשלת מדינת היהודים מתוך מחשבה שגוייה שהחטא הנורא הזה בטח ישמח את השוכן במרומים.

מסתבר שדי מהר אחרי הדחת העבריין הכזבני, מאוד השתפר המצב הלאומי, החברתי, הכלכלי, המדיני והביטחוני. למעשה, ההתקדמות ממש מעוררת השתאות. מסתבר שהציונים פועלים באחריות, בנחישות ונראה שהעולם הרבה יותר שמח לקראתם מאשר למפגשים עם הנאשם בשחיתות, זה שמתנהל בנכלוליות, באדנות, בצביעות, בנצלנות, בכוחנות, באנוכיות וכזבנות.

ציטוט:

הרצוג יבקר בבריטניה ויבקש מג’ונסון: הציגו קו תקיף יותר כלפי איראן.

עד כאן ציטוט.

אז מה, פרץ הציוני אישר פיתוח כיפת ברזל להגנה יעילה על שמי ישראל, ואפילו הצבא האמריקני מתפעל, והרצוג השמאלני מדבר עם ראש ממשלת בריטניה באנגלית צחה לגבי הצורך בפעולה נחושה נגד סכנה, ויש כלפיו כבוד והערכה?

מי היה מאמין או מאמינה שאפשר להסתדר יפה מאוד ולשמור על האומה גם בלי הנאשם בשלל כיתבי אשמה שחשוד בבגידה? פעם המורשעת הלקויה טענה ברוב חימה שאם זה יקרה תבער המדינה. למרבה המזל וברצונה של השכינה רק הקריירה של בעלה כנראה נשרפה, ותסתיים במתקן כליאה.

מי יודע? אולי המורשעת הלקוייה אינה נביאה טובה וסתם דיברה מהגיגי ליבה או כדי להביע את שאיפותיה ויפי נפשה? סך הכל, במבחן התוצאה העבריינית גורשה מארמון השררה, כנראה לקחה את כל השמפניה שנותרה, נעלמה מהבמה, וישראל עדיין על המפה.

לעומתה של הצופה שריפה ובעירה ברוב זעמה הנורא, היו שסברו שחטאים סדרתיים יובילו לנזקים רבים ולישיבת העבריינים האחראיים בין סורגים. כרגע עדיין מחכים לראות איזה מהסיפורים הנבואיים יצאו יותר מדוייקים.

אפשר לומר שזה כמו סדרה בהמשכים, אבל לאחר עיכובים יזומים ותעלולים מיותרים בדרך כלל הטובים בסוף מנצחים. מי שאוהב משקאות משכרים יוכל ללגום לחיים. אחרים ישתו מים, אבל בטח יחושו בשמיים.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן