התעלמות מאזהרות עלולה להוביל לחקירות

התעלמות מאזהרות עלולה להוביל לחקירות

אומנם פורסם שביום ראשון ממשלה חדשה תושבע, אבל הכנופיה שבשליטה כנראה מעדיפה להבעיר מלחמה ולהצית תבעירה שתסכן את המדינה

השר ששמו דומה לחנה משרת בהכנעה את כבוד הנאשם בשלל כיתבי אשמה, ומשום מה הוא נורא רוצה תהלוכה שתבעיר את כל השכונה. בעברית קלה, חלילה תיפול מראש מישהו שערה המדינה כולה תדע שהייתה התנגדות עזה מצד המשטרה, אבל מישהו ציצפצף על הסכנה לצרכי פוליטיקה.

חלילה תהייה צעדה מתריסה לצרכי הבערת מהומה אלימה בכוונה תדע כל אם אבלה שכבוד השר ששמו דומה לחנה הפקיר וסיכן את חיי יקירה למען עבריין נכלולי, שלכאורה מנסה לעורר מהומה בזדון יזום כדי לחמוק מישיבה בתא.

ציטוט:

המפכ”ל וראש שב”כ הזהירו, אוחנה דחף: ההכרעה על מצעד הדגלים עוברת לקבינט..בדיון שגלש לתוך הלילה, שבתאי וארגמן התריעו שמעבר הצועדים ברובע המוסלמי בי-ם עלול להצית מהומות בארץ. מנגד, אוחנה תמך בתכנית המקורית.

עד כאן ציטוט שנראה מאוד יעזור לועדת החקירה שאולי תקום להבין על מי מוטלת האחריות לטעות.

בפעם שעברה, פעולה דומה גרמה למלחמה. האם כבוד הנאשם בשלל כיתבי אשמה במקרה רוצה עוד סבב לוחמה כדי למלט עצמו מישיבה בתא או הדחה?

למאמר בוואלה

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן