יש אחריות אבל אין סימטריה

יש אחריות אבל אין סימטריה

כידוע למי שיודעת ויודע, אין שום סימטריה, דמיון או הקבלה בין לינץ רצחני שעושה המון ערבי משולהב ומוסת בקורבן יהודי לבין לינץ רצחני שעושה המון יהודי משולהב ומוסת בקורבן ערבי.

מי שמעז לומר שיש פורעים אלימים ומסוכנים בשני הצדדים אולי מעצבן את האחראים לדברים הפסולים, אבל בעצם אומר דברים נכונים שלכאורה קצת מרגיזים את הגזענים הנכלוליים.

ציטוט : אוחנה ביקר את התבטאות המפכ”ל שכינה יהודים שהתפרעו “טרוריסטים”.

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ביקר הערב (שלישי) את דברי המפכ”ל יעקב שבתאי שאמר שיש “טרוריסטים בשני הצדדים”, גם יהודים וגם ערבים, שהתפרעו בערים המעורבות במהלך השבוע האחרון. “כדי לטפל בבעיה צריך להכיר בה: פורעים ערבים תקפו יהודים, שוטרים, בתי כנסת. המדיניות היא לנהוג בתקיפות מול הפורעים הטרוריסטים. אין ולא הייתה סימטריה”, כתב אוחנה בטוויטר.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על חוסר סימטריות או סתם על גזענות.

המפכ”ל בלוד: “טרוריסטים משני הצדדים”; השר אוחנה: “התבטאות מקוממת”

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן