יש ישראלים שמכבדים מרוקאים

יש ישראלים שמכבדים מרוקאים

אוי ואבוי. שומו שמיים. ממש מזעזע, מקומם ומדהים. מה יאמרו אלה שנהנים לספר בקול גדול שהאשכנזים לכאורה מתנשאים ושונאים מזרחיים מקופחים?

למרבה הפלא, מייד לאחר סילוקו של הנאשם בפלילים פתאום אנו מגלים שיש אפשרות שאשכנזים יעשו שלום עם מרוקאים, ועוד יחושו גאים ומאושרים. מי אמר שלא מתרחשים ניסים כשמנסים? מי סתם סיפר, כנראה לצרכים פוליטיים מזיקים ואנוכיים, שהאשכנזים כביכול שונאים ומתנשאים?

איך יהייה אפשר להאשים את האשכנזים על שהם לכאורה מקפחים מרוקאים אם הנוכלים עושים שלום עם השכנים בלי להיות גזעניים?

ציטוט:

לפיד: “סיכמנו עם מרוקו על פתיחת שגרירויות, מייצרים ציר מול איראן”
שר החוץ הודיע כי ישראל ומרוקו ישדרגו את יחסי המדינות לדרג שגרירויות במסגרת הקמת ציר מדיני בין ישראל למדינות המתונות מול איראן ושליחיה: “להציב אלטרנטיבה פרגמטית לקיצונות הדתית”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? בזמן האחרון אין טילים, אין מפגינות ומפגינים בצמתים ובגשרים, אין ידיעות יומיות על אישומים וחטאים, אין פוגרומים או לינצ’ים, אין סגרים או סגירת עסקים, והאשכנזים החצופים אפילו עושים שלום עם המרוקאים, כאילו שגם הם בני אדם, יצירים ובצלמים. ממש מדהים.

עכשיו בטח יהייה קצת קשה להאשים את האשכנזים על שהם לכאורה לא מכבדים או אוהבים את הצפון אפריקאים החביבים. מה יעשו המסכנות והמסכנים שמתפרנסות ומתפרנסים מטיפוח קיפוח והפרחת שדים עדתיים שלא באמת קיימים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- לא כל הבהמות כשרות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן