כדאי לעשות הסכמים עם עבריינים?

כדאי לעשות הסכמים עם עבריינים?

העולם התרבותי כנראה צריך לומר תודה לפוטין על שהתנדב מרצונו החופשי, לבינתיים, להדגים את היותו כזבן חסר אמינות לחלוטין. איך ניתן לסמוך על שקרנים סידרתיים אם כולם רואים שהם כזבנים בוגדניים?

ציטוט:

יממה לאחר ההסכם לחידוש יצוא התבואה: תקיפה רוסית בנמל אודסה.
שני טילי קליבר פגעו בנמל המרכזי של אוקראינה ושניים נוספים הופלו על ידי מערכות ההגנה האווירית האוקראיניות, כך לפי הדיווחים • רק אתמול חתמו שתי המדינות, בתיווך טורקיה והאו”ם, על הסכם שבמסגרתו רוסיה התחייבה לעצור את תקיפותיה על הנמלים בעת תנועת ספינות תבואה • השגרירה האמריקנית בקייב: “הקרמלין ממשיך להסתכל על מזון כמטרת תקיפה”

עד כאן ציטוט.

מה אכפת לצאר של הרוסים הצייתניים שירעבו בעולם ילדים? זה בכלל משנה לו שיחשבו שהוא נוכל שמצפצף על הדין? הרי לדעתו הוא מעל החוק שכן יש לו הכי הרבה טילים ומצלצלין. בקיצור, מי שבטעות חש כמלך העולם כנראה סבור בשגגה מלאת גאווה שהוא חסין.

אולי המסקנה העגומה ברורה- מי שמבין רק כוחנות, אלימות ועוצמה צריך לחוות בושה, מפלה ותבוסה. מי יודע? אולי זה יעזור לו לשנות גישה? בכל אופן, נראה שחתיכת נייר לא ממש עושה רושם על מי שמצפצף עליה בלי בעייה. ההיסטוריה המשעממת מספרת שפעם רודן שאפתן, מסוכן וחוצפן חתם על איזה מיסמך מפורסם, ואז ניגש ללא עכבות לנסות להרוס את העולם. האם זה עכשיו יקרה עוד פעם?

פיסת ניר רשמית ומהודרת שעליה חתימה וחותמת יפה בדרך לא עושה רושם רב על מי שעושה כל מה שבא לו בלי להתחשב בסביבה, וזו בעייה שצריכה לבוא על פיתרונה.

למרבה הצער, הרבה מאוד בחורים רוסיים לא ישובו הבייתה לחבק את הקרובים והקרובות בגלל שלצאר שלהם יש כל מיני מאוויים ותאוות. בקרוב המון בני אדם ירצו אוכל ושיהייה להם חם, אבל כנראה שפוטין חושב שהוא לבדו שולט בעולם וקובע לכולם.

נו, טוב. בהעדר מוכנות לפשרה המערכה לתיקון הבעייה כנראה תיקח זמן, שלא לומר תימשך תקופה ארוכה, ובסופה לאמא רוסיה ישאר הרבה פחות צבא, שלא לדבר על מחסור חריף בוודקה ובתפוחי אדמה לחורף הבא.

קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן