לשנאה יש תוצאה כואבת וקשה

לשנאה יש תוצאה כואבת וקשה

קומץ מופרעים מוסתים ורצחניים לא יעצרו את חזון הציונים. באותה צורה, סביר שמדינות לוחמניות לא יגרמו לכל האנושות להפסיק לחיות.

אין באמת צורך להתרגש מפיגועים של בודדים. גם אם הם באים בגלים, והם כואבים ומאוד מעצבנים. מלחמה כללית תביא נזקים הרבה יותר חמורים, ולכן עדיף למקד מאמצים נקודתיים כדי לבער סיכונים ולעצור איומים.

יותר מנקמה מהנה, הרבה יותר חשוב לעשות הסכמים שיוציאו את הזדים בשני הצדדים אל מחוץ לבמה, ומייד הם לא יהיו משמעותיים, חשובים או מפורסמים אלא פושעים נרדפים, חוטאים בזויים או סתם אסירים משועממים שלא מזיקים.

מה הלקח? מי שמנסה להזיק לישראל סובל. אולי כדאי כבר להסתדר ולא לחבל? מה מיצוותיו של האל? לפגוע ולקלקל?

ציטוט:

ביום ה-4 למצוד: נלכדו המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד.

עד כאן ציטוט.

שני בחורים צעירים הרסו לעצמם ולהרבה אחרות ואחרים באלימות נוראה את החיים. מי יודע? אולי בעוד עשרים או שלושים שנים הכלואים המזדקנים יבינו שחבל היה להיסחף לאלימות וריגושים, שכן אלה הם חטאים מאוד חמורים לשוכן במרומים שגם גוררים עונשים חמורים בתאים אפלים.

טוב שאצלנו רק מותר להעניש נאצים שעדיין לא מתים לבד מחמת היותם מאוד מבוגרים.

סך הכל, כשמחסלים מופרעים אין להם עשרות שנים להרהר במה שהם פעם עשו, בזמן שעוד שהיו צעירים, בורים, אלימים, רצחניים וחופשיים.

לישון לנצח ולא להיות אולי נשמע מפחיד למי שחושש מהבלתי נודע ומאוד נהנה מהמסע, אבל זה כנראה לא כואב, מצער או באמת סיבה לטירדה. למעשה, מי שאיננו מודע בכלל לא יודע שהוא פעם היה או שמשהו מעניין קרה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- המוצא נמצא במגילה ובתורה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן