מה שאיראן בונה יעלה בעשן?

מה שאיראן בונה יעלה בעשן?

אמריקה לא מעוניינת במלחמה שלכאורה תגרום לאיראן הרס נורא, אבל ישראל סבורה שכנראה אין ברירה.

ידידתנו הכי גדולה עשתה ועדיין עושה כמיטב יכולתה לפתור את הבעייה בעזרת דיפלומטיה, בלי לתרום לפרק האחרון ומלא העוגמה בסיפור ההיסטוריה של אומה עתיקה. מצד שני, המציאות במזרח התיכון לא תמיד הגיונית, רגועה, שקולה, נעימה או צפוייה.

ציטוט:

ראש סבא”א חזר פסימי מאיראן ומזהיר: בקרוב לא נדע מה קורה שם.

5 ימים לחידוש שיחות הגרעין: רפאל גרוסי הודיע שלא הצליח לשכנע את איראן לתת לאנשיו גישה למפעל הצנטריפוגות בכראג’ ולחדש את פעילות מצלמות המעקב שם. “עשיתי מאמצים גדולים, אבל לא הגענו לתוצאות”, הודה. “מתקרב הרגע שבו לא אוכל לוודא שאנו שומרים על רציפות הפיקוח”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר על הדברים שמעוררים קצת צער? זה קצת מוזר שהפרסים מעוניינים בגורל מר.

אם האיראנים סבורים שהאמריקאים לא מעוניינים בעימותים הם כנראה צודקים, אבל כנראה שוכחים שגם ישראל וגם ארצות הברית הכריזו ברבים שהן לא יאפשרו לזדים להיות הרבה יותר מסוכנים.

טוב שהעולם יראה כמה מאמצים דיפלומטיים נעשו כדי לפתור את הבעייה בעזרת דיונים, הסכמים והסדרים. למרבה הצער, יתכן שהאמריקאים יאלצו לעשות את מה שבו אינם ממש מעוניינים. מצד שני, יתכן שהם רק ירשו לישראלים להשכים על הקמים כדי לנטרל איומים, ובעצמם ישארו תמימים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- קצת מתווכחים אבל בעיקרון מסכימים. קישור למאמר בשם- די לחכימא ברמיזא. קישור למאמר בשם- להנחות שגויות יש תוצאות מצערות. קישור למאמר בשם- השטן הגדול משמיע קול.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן