נאשם בפלילים עם חברים אנטישמים

נאשם בפלילים עם חברים אנטישמים

הנאשם בפלילים זומם להעביר המון כספים לשותפים חמדניים וסחטניים, וזאת במקום לעזור למאות אלפי המפונים מהגבולות הבוערים, לקיבוצים השרופים וללוחמים שלא משתמטים.

במשמרת של הפושע בא לנו אסון נורא, וזאת לאחר שהוא התעלם מכמה מיכתבי אזהרה שהגיעו מהצבא, וכן משלל התרעות שגם ניתנו לו בפרהסיה. כאשר מתוך אחריות לאומית שר הביטחון הסביר לאומה שיש סכנה לשלום המדינה בגלל ניסיון זדוני לרמוס את הדמוקרטיה העבריין ניסה לגרש אותו מהממשלה במקום לטפל בבעייה.

בני הוא ציוני הגון, מוסרי, אחראי, מנוסה, אמיץ, נבון וממלכתי שויתר על כבודו, התעלם משיקול פוליטי והסכים לסייע לפושע הסידרתי. בני לא ינטוש את משמרתו גם כאשר הנוכל הכזבני מתכוון להעביר כספים למשתמטים סחטניים שלא תורמים או לקיצונים גזעניים ואלימים לצורך פוליטי.

למרבה הצער, בנוסף לשוד כספים ציבוריים וקיפוח מפונים מהגבולות הבוערים הנאשם בפלילים גם מנהל יחסים אינטימיים עם אנטישמים שלא אוהבים יהודים.

ציטוט:

לפני הביקור בישראל: אלה ההתבטאויות השערורייתיות של אילון מאסק.
הציע לחבר את עזה לאינטרנט, שיתף מם שמציג את איראן כקורבן של תוקפנות אמריקנית והביע תמיכה בציוץ שהאשים את היהודים ב”קידום שנאה נגד לבנים”.

ציטוט:

אילון מאסק נחת הבוקר (יום ב’) בישראל לביקור שעשוי לסייע לשקם את תדמיתו מול הקהילות היהודיות בעולם והמפרסמים הגדולים אחרי שורה של התבטאויות אנטישמיות מצידו ובעקבות הצהרות של ענקיות כמו אפל, IBM ודיסני כי יפסיקו לפרסם ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) שבבעלותו. אלא שבזמן שמאסק יפגוש את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ישמע על האיומים הקיומיים שניצבים בפני מדינת ישראל ויראה במו עיניו את זוועת טבח ה-7 באוקטובר, X מסרבת להסיר מהרשת את החשבון הרשמי של מזכ״ל ארגון החיזבאללה, חסן נסראללה, שמפרסם תדיר קריאות להשמדת ישראל.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, ראש הכנופייה מנהל יחסים גלויים עם אנטישמי נודע שעוזר לאוייבי המדינה ומאפשר במה לשנאה, וזה מעורר קצת תמיהה.

לא די שפושע בוגד בשבועת האמונים שניתנה במליאה, מסובך עד צוואר בערכאה, מעביר תקציבים לבטלנים במקום למפונים, מנסה להטיל אשמה על הצבא על אף שידוע שהוא קיבל התרעה ואחראי לאסון נורא, צריך גם להקדיש זמן לשונאי יהודים?

מי יודע? יתכן שמורשעת לקוייה ואלימה שחובבת את הטיפה הורודה מנהלת את הפושע, וזו התוצאה. המסקנה מבהילה וברורה: הזוג המלכותי מהווה סכנה מוחשית ומיידית לשלום המדינה, ולכן חשוב לפתור את הבעייה ללא השהייה.

מגיע לאומה שכבר מספיק סבלה הנהגה שלא מסובכת עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, שלא מאשרת העברת כספים לטרוריסטים רצחניים במשך שנים ולא עושה עסקים חבריים עם אוייביה.

בתום עוד מעגל אלימות מלא יגון העם בציון יגיש לפושע את החשבון.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הכספים שייכים לישראלים שתורמים. קישור למאמר בשם- פושעים אינם באמת חברים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן