נאשם פלילי ירמוס את החזון הלאומי?

נאשם פלילי ירמוס את החזון הלאומי?

במאמץ נימוסי קצת לסייע לעבריין הסידרתי שהוא גם כזבן נכלולי ונאשם פלילי לחמוק מסופו המשפטי אולי חשוב להזכיר לכולן ולכולם עד כמה הוא תרם לחזון הלאומי.

סך הכל, במשך הרבה שנים האיש מכר לנו בהצלחה רבה סיפורים מרהיבים, נוצצים ויפים. אולי הבעייה היחידה היתה הסטייה המסוכנת מחזון המייסדים, ההסתה לשנאה, הסתבכות בשלל תיקים פליליים וליבוי יצרים אלימים, דבר שהוביל לפשעים מחרידים. חוץ מזה, הנאומים היו ממש מרהיבים, מרגשים ומלהיבים.

כידוע ליודעות וליודעים, בזמן כהונתו של מוכר הרהיטים המוסרי והאחראי נוטרל האיום האיראני, עזה הפכה לגן עדן תיירותי והמצב הכלכלי בארץ הפך ממצויין למפליא.חוץ מזה, סיבבי הבחירות היקרות והמיותרות מאוד עזרו ליציבות המדינה, וניקינו לזמן מה את האורווה משחיתות.

בקרוב, כנראה נשמע את הנאשם הפלילי שהודח מתפקיד ניהולי מספר לנו שהוא יוריד את המיסים לעשרים אחוזים. בנוסף, סביר שנתבשר שינוטרלו כל האיומים, ויסולקו, יאסרו, ירמסו, יגורשו או יחוסלו כל הרעים המפחידים.

מי יודע? אולי יהיו שיאמינו למפריח הכזבים? עד כה הרבה התפתו, אבל למרבה הצער במבחן התוצאה המנהיג המלכותי עומד לדין פלילי. במילים אחרות, מי שמתחזה למועמד לתפקיד ראש הממשלה הוא בעצם עבריין סידרתי שמסובך עד צוואר באופן משפטי.

ציטוט:

יו”ר הליכוד, בנימין נתניהו, מבטיח בתשדיר תעמולת בחירות לקראת הבחירות לכנסת ה-18 בשנת 2009, להוריד מיסים בשיעור של 20% בתוך ארבע שנים. רשמנו לפנינו.

ציטוט:

נתניהו בקמפיין 2009: אנחנו נמוטט את שלטון החמאס.

ציטוט:

הקלטות נתן אשל: “השנאה מאחדת את המחנה שלנו, מירי רגב בהמה”
ב”חדשות 12″ נחשפו הקלטות בהן נשמע יועצו הקרוב של ראש הממשלה נתניהו מתבטא בגזענות כלפי עדות המזרח, ומתגאה ב”קמפיין השנאה” של הליכוד.

עד כאן ציטוט.

יועצים קרובים של הנאשם בפלילים כבר הודיעו לנו ששנאה מאחדת את הבוחרות והבוחרים. מסיבה זו, סביר שהלבנת פנים, הפרחת איומים וליבוי יצרים גזעניים ואלימים ימשיכו להיות האמצעים הפסולים שבהן ינסו עבריינים להסית את היהודים מהכתוב במפורש בכתובים.

סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדוף הסדרה זו אולי המלצה קדושה מתהילים, אבל למרבה הצער, לא כל הפושעים הסידרתיים מתחשבים בחוקים.

מי יודע? אולי בגלל זה העבריינים המסוכנים מסובכים עד צוואר באישומים פליליים וגם חשודים בבגידה בביטחון האומה בעבור מזומנים?

קישור להבטחה שלא קויימה. קישור לעוד הבטחה שלא קויימה. קישור למאמר בשם- הציונות תבער את העבריינות. קישור למאמר בשם- משחיתות לציונות, מעבריינות לשפיות. קישור למאמר בשם- הכרזת מסוכנות תושיע את הציונות. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן