סוחטים תקציבים ומצפצפים על חוקים

סוחטים תקציבים ומצפצפים על חוקים

הנאשם בפלילים כבר מחלק תפקידים, כנראה מתוך אמונה שזה יושיע אותו מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

מזה כמה שבועות חברי הכנופייה העבריינית רבים, מתקוטטים, משמיצים, מכפישים וסוחטים את שותפיהם למעללים המזיקים כדי למקסם לעצמם רווחים, וכל זה נעשה בהתלהבות רבה, כאילו שבג”צ כבר אישר למורשעים עברייניים לשמש בתפקידים ציבוריים.

מה הטעם להתקוטט, לדרוש תפקידים ותקציבים או להעמיד תנאים מוגזמים לנאשמים סחיטים אם יש סיכוי די סביר שהחוקים יעצרו את הפושעים? העבריינים הנרגשים, העקשנים והחמדניים לא יחושו קצת מאוכזבים או חלילה חמוצים? בשלב זה, הכנופייה עוסקת בסחיטה כשרה, אבל עוד לא בטוח שתהייה סעודה.

ציטוט:

מחר צפויים להיפגש צוותי המשא ומתן של הליכוד עם אלו של ש”ס, ועד יום שני גם עם יהדות התורה. בליכוד מקווים שיצליחו לשכנע את יו”ר ש”ס אריה דרעי שיילחץ על חבר הכנסת יצחק גולדקנופף להסכים להחלפת יו”ר הכנסת. זאת, כשדרעי עצמו דורש זאת כתנאי בשביל שהוא יוכל להתמנות לשר ללא חשש מקלון.

גולדקנופף מצידו מסרב לתמוך בהחלפה עד שיסכמו איתו על התנאי שלו לחוק הגיוס, שהוא פטור מלא – והסיכוי שייתנו לו את זה הוא מאוד נמוך. הכוונה של נתניהו היא לבקש בחמישי את הארכת המנדט, ועד אז לסיים עם הסכמי התפקידים.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? העבריין הסידרתי יכנע לכל דרישה מופרכת, מופרזת או מזיקה שכן מטרתו העיקרית היא להמנע מהרשעה ולכן טובת המדינה הרבה פחות חשובה.

בנוסף לכניעה הצפוייה לכל דרישה הזוייה של שותפה קטנה עם גחמה משונה, יש קצת בעייה לשלוט במורדים סרבניים ועצמאיים, שכן להבדיל מהנאשם שמציית למורשעת הלקויה בהכנעה, שותפיו סבורים בטעות גמורה שסרבנות, גזענות ושנאה הם רצון הרב חסדו השוכן ברקיע.

קצת מוזר שהמתחזים ליהודים לא סרים מרע, לא עושים טוב ואפילו לא מבקשים שלום והסדרה אלא מקדמים אלימות, כוחנות, שחיתות ושנאה. מה, הקיצונים עם הכיפה היפה והנשק בחגורה לא מבינים בתורה ועיקרה? הרשעים הגזעניים לא יודעים מה כתוב במגילה שהקימה את המדינה?

קצת חבל שמדינה שלמה מוסטת מתורתה, חוקיה ודרכה רק כדי להושיע פושע סידרתי מהרשעה. מי יודע? אולי בית המשפט יעצור את הבושה המזיקה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- קול המון מביס זדון. קישור למאמר בשם- עם חופשי ונאשם פלילי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן