עיכוב קל בחלוקת השלל

עיכוב קל בחלוקת השלל

על אף התדהמה, הזעזוע והחרדה לגורל הדמוקרטיה היחידה בסביבה נראה שעדיין יש קצת תקווה. מסתבר שזה לא ממש קל לנהל כנופייה מרדנית, עקשנית, קיצונית, סרבנית וסחטנית. מי ידע?

אף אחד כנראה לא חשב שיהייה קצת קשה לשלוט באנשים חוצפניים, נחושים ועצמאיים שלא מקשיבים לאחרים מתוך אמונה שגויה ומלאת גדולה שרק הם תמיד צודקים.

ציטוט:

גוש הימין, שהשיג ניצחון גורף ללא אביגדור ליברמן ונפתלי בנט, עדיין מסנוור מההצלחה בקלפי ומהרושם והשמחה לאיד שמעוררים שרידיה המקרטעים של הקואליציה היוצאת. רף הציפיות של השותפות למו”מ מציב מול עינינו מחזה לא פחות ממדהים: ארבע מפלגות שאותן אוהבים לכנות “הומוגניות”, נכנסות למו”מ על הקמת ממשלה שציבור כל כך גדול חיכה להקמתה, ובמקום שיסתיים תוך כמה ימים הוא נגרר לקשיים, עקשנות, אווירה שלילית, חילופי האשמות ותדרוכים אנונימיים.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, נראה שזה לא פשוט לספק את תאבונם הרעבתני של כל חברי הלהקה. אז מה צריך לאחל לנאשם בשלל כיתבי אשמה? הנאה? רגיעה? שמחה?

קשה לאחל לו הצלחה שכן מזימתו הפסולה תוביל להרס הדמוקרטיה, לשוד הקופה, לגזענות מזיקה, להדתה, ולמהומה ביטחונית ומדינית עזה שתסכן את שלומה של האומה. כל זה רק לחמוק מהרשעה? מה, המדינה, חזונה, חוקיה ודרכה פחות חשובים מגורלו של פושע נכלולי, שתלטני וכזבני שמפחד מישיבה במתקן כליאה?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- שריך סוררים וחברי גנבים. קישור למאמר בשם- תהייה לכנופיה תמונה יפה?  קישור למאמר בשם- המזימה להקמת ממלכת הלכה נחשפה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן