וואטסאפ הולכת לבדוק את מצב המכשירים המרובים בגרסת הבטא שלה

וואטסאפ הולכת לבדוק את מצב המכשירים המרובים בגרסת הבטא שלה

כמו שכבר דיווחנו לכם בעבר על השינוי הגדול ביותר של וואטסאפ ויתר השינויים הנלווים אל שינויי זה 
אנו ממשיכים לעקוב ולתת לכם מידע עכשווי עדכני ואמין בהמשך להתפתחות של תוכנת המסרים המידית 

מארק צוקרברג אישר  את את המידע בעבור ההתייחסות לדליפות של תכונות הוואטסאפ החדשות
כולל התמיכה במכשירים שונים (מרובים)

wabetainfo מבקש את עזרת הציבור בבדיקת מצב המכשירים המרובים בגרסת הבטא של וואטסאפ למכשירי אנדרואיד ו – IOS 

הצוות הטכנולוגי של העיתון בדק את הנושא ומאמין כי בדיקת גרסת הבטא של התוכנה עשויה להיות מוגבלת למספר משתמשים, אך כי נקודה זו עדיין אינה ברורה.

וואטסאפ תבחן את מצב המכשירים המרובים בגרסת הבטא שלה “בקרוב מאוד”
מה שהם אומרים זה שגישה מוקדמת לגרסת בטא עם מצב רב-התקני “תהיה זמינה בקרוב מאוד” וכי יש להשתמש בגרסת הבטא האחרונה של WhatsApp.בנוסף לכך כל הנתונים מצביעים על היכולת להשתמש בפלטפורמה זו בעד ארבעה מכשירים בו זמנית וללא צורך בחיבור לאינטרנט.

כיצד לבצע הרשמה לגרסת לבטא של וואטסאפ ולהתכונן למבחן האמתי של החברה

על מנת להשתמש בגרסת הבטא של וואטסאפ, גם באנדרואיד וגם ב- IOS, וכדי שנוכל לבדוק את הגרסה והפונקציות החדשות של האפליקציה, כמו למשל בדיקת המכשירים המרובים, יש צורך להירשם לתוכנית בדיקה.

שימו לב: תהליך הבדיקה שונה בשתי מערכות ההפעלה הניידות.

במקרה של אנדרואיד, יש לגלוש לאתר play.google.com/apps/testing/com.whatsapp וללחוץ על הכפתור טסטר. פשוטו כמשמעו. כחלק מקהילת משתמשי הבטא, כל שיש לעשות הוא לעבור לחנות האפליקציות של גוגל ומשם לדף הוואטסאפ וללחוץ על עדכן גרסה 
מצב ריבוי המכשירים לא יוחל כברירת מחדל

במכשירים התומכים ב –  IOS יש לנו את הבעיה שאפל מטילה מגבלה של עד 10,000 טסטרים לכל אפליקציה. בכל מקרה, על מנת לבדוק את גרסת הבטא, יש להוריד את אפליקציית TestFlight ולעקוב אחר תהליך ההרשמה. לאחר סיום שלב זה, ניגש באמצעות קישור להזמנה זו לבטא של וואטסאפ, ואם יש מקום נגלה שמופיע לנו לחצן התחל. לאחר שלב זה נצטרך להתקין את הבטא כאילו אנו מתקינים את הגרסה הרגילה של היישום.

בהיותנו בודקי בטא, נצטרך להיות סבלניים וממש בקרוב וואטסאפ תציע לנו אפשרות לבדוק את מצב ריבוי המכשירים. ממה שחשפה WaBetaInfo, מצב זה לא יחול על כל משתמשי הבטא, אלא יציע אפשרות לבדוק אותו כאילו זו בטא בתוך בטא עצמה.



אליאור סרור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן