דחייה תגרום סבל לאומה

דחייה תגרום סבל לאומה

עבריין סידרתי המסובך עד צוואר באישומים פליליים נמצא בהפרת הסדר ניגוד עניינים כבר שבועות רבים. מערכת החוק לא ממש הייתה שמחה עם המצב ולכן הורתה לפושע להתייצב אצלה היום ולנסות לספק הסברים.

למרבה התדהמה, הבוקר פורסם שהיועצת המשפטית לכנופייה, שבעבר כבר הודיעה שאין ביכולתה להצדיק או להגן על מעשים פסולים, עכשיו מבקשת לאפשר לפושע להמשיך במעלליו המזיקים לעוד כמה שבועות אחדים.

ציטוט:

היועמ”שית ביקשה לדחות לסוף החודש את תגובתה לעתירה להוצאת נתניהו לנבצרות.

בהרה-מיארה היתה אמורה להגיש את תשובתה לבג”ץ היום. בעתירה נטען שעצם העיסוק של ראש הממשלה בתוכנית להחלשת מערכת המשפט מהווה הפרה של הסכם ניגוד העניינים שעליו הוא חתום.

ציטוט:

היועמ”שית מבהירה לנתניהו: תמיכה במהפכה המשפטית תקרב אותו לנבצרות.

בהרב מיארה הוכיחה אתמול פעמיים כי היא אינה נרתעת מעימות ישיר עם נתניהו והקואליציה, על אף העוינות וההסתה נגדה ● בערב הוציאה חוות דעת מפורטת נגד הרפורמה שמציע יריב לוין ● בבוקר, הודיעה לנתניהו כי הוא נגוע בניגוד עניינים חריף וכי אותה מהפכה שהוא מקדם מיטיבה עמו במשפטו הפלילי ● השלב הבא יהיה עימות בבג”ץ 

עד כאן ציטוט.

בעזרת השם, בית המשפט הגבוה לצדק לא ירשה לפושע להמשיך להזיק לחזון הציונים. למה בעצם לתת לעבריינים לגרום נזק רב למדינת היהודים, למוסדות דמוקרטים ולחוקים? כדאי לתקן את המישגים ללא דיחויים. למה לתת לעבריינים עוד זמן לגרום עוד נזקים?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר זמן. קישור למאמר בשם- בית המשפט ועבריין נמלט.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.


מערכת העיתון

2 thoughts on “דחייה תגרום סבל לאומה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן