עם שלם הזדעזע מדברי אמסלם

עם שלם הזדעזע מדברי אמסלם

אין באמת צורך לפחד מעבריינים שצועקים, מנפנפים בידיים ומאיימים, שכן חוטאים סדרתיים בסוף נתפסים, נשפטים ונענשים בעוון שלל מעשיהם הרעים.

מצד שני, אולי טוב שהחוק יסביר לפושעים קולניים, בוטים וגסים שזה לא יפה להפחיד תושבות ותושבים שלא מסובכות או מסובכים בפלילים כמו זה שמנהל את הצרחן האלים.

ציטוט:

תלונה במשטרה נגד ח”כ אמסלם: “מרגישה מאוימת”

דבריו הבוטים של חבר הכנסת מהליכוד חוללו סערה, שהובילה את תושבת הצפון להגיש נגדו תלונה במשטרה בגין איומים • אמסלם אמר שכשמפלגתו תחזור לשלטון הם “ידרסו אותם” (את השמאלנים), ויכלא אותם במכלאות.

עד כאן ציטוט שמראה שהציבור כנראה קצת מפחד מאלימות, רישעות וכוחנות.

חצי מהמדינה לא חטאה, לא הסתבכה בערכאה בשלל כיתבי אשמה, לא חשודה בבגידה בביטחון האומה בעבור עמלה או פשעה, אבל המודח שמשרת נאשם שיורשע משום מה מאיים לדרוס את הצדק במדינה, לרמוס את בית המשפט הגבוה ולשים במעצר חלק ניכר מתושביה.

ככה מתנהגים בדמוקרטיה? מאיימים לשים בבית סוהר את מתנגדי המשטר המושחת, מבטיחים לסגור את בית המשפט ומסייעים לנאשם בפלילים שכבר נשפט אך גזר דינו עוד לא הוחלט?

יתכן שהמאיים המתלהם והזועם יקרא בקרוב לתת הסברים לדברים המשונים, השגויים והפסולים שהשמיע ברבים, שכן יש ספק אם הם מנומסים, תרבותיים, אדיבים או לגמרי חוקיים.

חסינות פרלמנטרית תעזור למורדים אלימים, מסוכנים וגסים שמסיתים ומאיימים ברבים על מוסדות דמוקרטים חוקיים? מי שקורא לבטל את הצדק מעוניין שנוותר על תורת היהודים?

קישור למאמר בוואלה. קישור לפוסט בשם- הגיע הזמן לטהר את המשכן. קישור למאמר בשם- אין סובלנות לשנאה ותוקפנות. קישור למאמר בשם- עבריינים ידרסו מוסדות דמוקרטים? קישור למאמר בשם- מהומה יזומה למען השנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “עם שלם הזדעזע מדברי אמסלם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן