מי עבד צייתני של נאשם פלילי?

מי עבד צייתני של נאשם פלילי?

ראש הכנופייה העבריינית, זו עם שלל כיתבי האשמה, חלילה לא עושה בעצמו את העבודה הקשה. בשביל מה יש עבדים, משרתים, עבריינים זוטרים ונאמנים שרופים?

חוץ מזה, בצורה זו הוא גם יכול להיתמם, לא לגנות את מי שמתלהם ומאיים, ואז לספר שמישהו אחר אשם.

ציטוט:

אל תתבלבלו: זרם הביוב שנפלט מפיו של דוד אמסלם מגיע היישר ממשפחת נתניהו.

זה לא אמסלם – זה נתניהו. הקול אומנם קולו המצווח של הבריון שהסתנן איכשהו לצמרת הפוליטית של מדינת ישראל, אבל הידיים ידיו של ראש הממשלה לשעבר.

עד כאן ציטוט.

כאמור, הנאשם בפלילים לא אוהב לקחת על עצמו סיכונים ולכן הוא משתמש באחרים. למרבה הצער, נראה שבשלב זה כולן וכולם כבר יודעים מי המורשעת הלקויה שמושכת לעבריין הסדרתי, זה שחשוד בבגידה ומסובך עד צוואר בערכאה, בחוטים.

בתורה הקדושה מסופר שכאשר יעקב אבינו בא לגזול מאחיו את הבכורה ברמייה ומזימה הוא עטה על ידיו פרווה שעירה למטרות הטעייה והסוואה.

מעניין מה תספר ההיסטוריה על משרתיו האלימים של הנאשם בפלילים? האם הם יזכו בתהילה או שיתגלה שקולם של העבדים הגסים אולי היה צעקני, שיקרי, לא מוסרי, דמוקרטי או אפילו חוקי, אבל מי ששתל את המילים הנוראות בפי הצורחים והמאיימים בציבורי צובע את השיער באופן די תמידי.

מי יודע? יתכן שדודי העצבני יאשים את ביבי הנכלולי, שמייד יאשים את המורשעת הלקוייה, והיא כנראה תאשים איזה נחש ציוני ושמאלני. במציאות, כשמסיתים לשנאה שמובילה לרצח ראש ממשלה ואז משתמשים בדיוק באותה שיטה כשמאבדים את השליטה כל המדינה שומעת ורואה.

שנאה, הסתה לפגיעה ואיומים במאסר וכליאה של חצי מדינה אינם דרכה של תורה, ואפילו למי שחסין כאלה דברים שגובלים בהמרדה מהווים בעייה, שכן יש חוק במדינה.

מצער שהנאשם הפלילי שולח חיילים פרועים להסתבך ולהשמיע דברים מזעזעים, מקוממים, פסולים, שגויים ונוראים ברבים. מצד שני, התופעה המזיקה כנראה לא תימשך אחרי שיורשעו כל הפושעים המעורבים.

הרבה שפחות ועבדים בטח יחושו בעננים כשראש הכנופייה ישלח אחר כבוד לנוח קצת מאחורי סורגים. סך הכל, זה לא ממש נעים לשכב בבוץ הרייחני על הגדר עם הקוצים בעבור פושעים ולחוש כאילו משתמשים בך, דורכים, מנצלים וזורקים

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הכנופיה חוסנה נגד שנאה? קישור למאמר בשם- עבריינים ידרסו מוסדות דמוקרטים? קישור למאמר בשם- עם שלם הזדעזע מדברי אמסלם. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן לטהר את המשכן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “מי עבד צייתני של נאשם פלילי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן