תוקפים, משמיצים ונחשפים כזדים

תוקפים, משמיצים ונחשפים כזדים

אנשים שחשים זנוחים, מקופחים, קטנים, שוליים או לא מספיק חשובים לפעמים חשים צורך עז לפלס דרכם לאיזה במה, לטפס עליה בגבורה, להשמיע קול זעקה מרה ברמה ולקבל תשומת לב מאחרים.

כנראה שהלעיל נעשה כדי לאשר לחוששים המודאגים את היותם קיימים, משמעותיים, ניפלאים, מיוחדים ונהדרים.

למרבה הצער, הצרכים של השקופים לוודא שהם מצוחצחים, שווים ונוצצים מידי פעם מחייבים השמעת קולות רמים, נאצות, קללות, איומים מפחידים, הבטחות לדרוס מוסדות דמוקרטיים באמצעים אלימים או התחייבות לשים במאסר את כל היריבים הפוליטיים, גם אם אין נגדם אישומים פליליים.

נו, טוב. צריך להכיר בקיומם של דחפים שתלטניים ואולי קצת להצטער שלא כולם גיבורים שמסוגלים להשתלט על יצרים תוקפניים. אלה שרוצים להדגים מרצונם הפראי והייצרי מה יהודים הטובים לא עושים, מחפשים מיקרופון וצורחים, מקללים ומלבינים פנים ברבים, אפילו שזה חטא גדול לפי הכתובים.

יתכן שכלל לא חשוב לזקוקים לחיזוקים מתמידים מה הסיבה שגורמת לשמם להתנוסס בכותרות העיתונים, שכן עצם הופעתם שם מאשרת להם שהם לכאורה חשובים.

למרבה הצער, ידיעות מביכות אודות מעלליהם הפסולים של עבריינים בורים, שהם גם פרועים, גסים, אלימים, זדוניים, תוקפניים ומרושעים, לא תמיד עושה רושם מצויין על המאזינות והמאזינים.

היה רצוי ואפילו ראוי אם ניבחרי וניבחרות ציבור יספקו דוגמא אישית חיובית וינהגו בצורה תרבותית, אנושית, אחראית ונימוסית. מצד שני, בדמוקרטיה מותר להראות לציבור בצורה חופשית שלא רק מלאכים צחים מעופפים בזירה הפוליטית.

ציטוט:

המתקפה של אמסלם: “גדעון סער? יהודי בוגד ונאלח”

חבר הכנסת מהליכוד תקף בצורה יוצאת דופן את יו”ר תקווה חדשה: “בעם ישראל תמיד היו בוגדים ונאלחים”

אמסלם יצא גם במתקפה חריפה נגד חברו למפלגה ניר ברקת: “הוא מעולם לא היה ליכודניק, זה בלוף ותעשייה של שקרים” • עוד אמר: “אני היחיד שמכיר את ברקת, הוא כמו לפיד רק יותר גרוע”

עד כאן ציטוט שלמרבה המבוכה מציג סטייה מסוכנת מעקרונות היהדות.

כידוע ליודעות וליודעים, מי שמלבין פנים ברבים או כורה לרעהו בור בעצם במומו הזדוני פוסל, ובדרך כלל בגלל זה הוא גם נופל.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- עבריינים ידרסו מוסדות דמוקרטים? קישור למאמר בשם- מי עבד של הנאשם הפלילי? קישור לפוסט בשם- הגיע הזמן לטהר את המשכן. קישור למאמר בשם- הסתה לפגיעה אינה בדיחה. קישור למאמר בשם- תוקפנות, גזענות, אלימות וחסינות. קישור למאמר בשם- שנאה היא לא בהמה כשרה. קישור למאמר בשם- שבועת האמונים כוללת מקלות בגלגלים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן