הטריילר החדש של ‘יחידת המתאבדים’ מראה כיצד ג’יימס גאן רוצה לפוצץ את החגיגיות של יקום

הטריילר החדש של ‘יחידת המתאבדים’ מראה כיצד ג’יימס גאן רוצה לפוצץ את החגיגיות של יקום

דברים רבים יכולים להיות מושלכים מול ‘כיתת המתאבדים’, אבל בהחלט לא שזו הצעה שבוחרת במסלול הנוח. האומץ של וורנר להכיר באופן מרומז שהטון הכהה אך עם נקודה פארודית (אמנם לא יותר מדי, בואו לא ניקח את הג’וקר לאגוזי נמר) של ‘כיתת המתאבדים’ הראשון לא פעל ראוי למחיאות כפיים.

אין זה נורמלי שקיים סרט כה עדכני שתרומתו הגדולה ליקום DC, הארלי קווין שגילם מרגוט רובי, ממשיכה לבעוט. אבל הכל מצביע על כך שבהזדמנות זו, ההחלטה היא לקיים איקונוקלאסט מקצועי – ג’יימס גאן, כותב ומביים בשיתוף פעולה – ולהציע סרט שהוא סרט המשך באופן רשמי, אך זה עובד כחשיבה מחודשת על הטון, אסתטיקה והיסטוריה של הראשונה.

הטריילר החדש הזה ממשיך לתעל את השילוב המוזר הזה של פנטזיות גיבור העל עצמו של גון, כמו ‘שומרי הגלקסיה’, אך עם נימה וסגנון שנראה שמצדיע לסרטי המלחמה של שנות השבעים. גאן כבר הצהיר כי ההשראה העיקרית שלו היא הקומיקס המקורי של הקבוצה מאותו עשור, ואלה חדשות נהדרות, כי זה כרוך באכזריות, הומור לא מעודכן ואקשן נפיץ.

עם אידריס אלבה ומרגוט רובי מוגדרים בבירור כשני מוקדי תשומת הלב (ההגיוניים), בטריילר אנו רואים גם את ריק דגל (ג’ואל קינמן), אמנדה וולר (ויולה דייוויס) קפטן בומרנג (ג’אי קורטני), כולם מגיעים מהסרט הראשון. וגם סוואנט (מייקל רוקר), סולסוריה (אליס בראגה). (נתן פיליון), בלקגארד (פיט דוידסון), שלום השלום (ג’ון סינה), פולקה-דוט מאן (דייויד דסטמלצ’יאן), וויזל (שון גאן) וקמילה (מיקאלה הובר).

זמן יציאה לאקרנים באצות הברית – 6 באוגוסט

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן