יש ציפורים שנודדות לערכאות

יש ציפורים שנודדות לערכאות

נעימת ג’ז ישנה, ששמה בעברית בטח היה מתורגם למשהו כמו- “היי שלום ציפור שחורה”, תמיד מעלה קצת תהייה.

האם זה טוב להיפרד בכזו ברכה? האם הכותרת מבטאת עוגמה או צהלה? רווחה או כמיהה מלאת געגוע?

בכל מיקרה, כשיש סיכוי ממשי, מוחשי ואמיתי לומר שלום לנאשם פלילי, נכלולי וכזבני שהוא גם עבריין סידרתי קצת קשה להתאפק, ואפשר לתת לתחושה ביטוי מוזיקאלי שכן חופש כזה הוא דבר חוקי במשטר דמוקרטי.

בעזרת השכינה שהכל ברצונה, כשנחגוג את יום העצמאות הבא הציפור השחורה שהודחה מהשררה לאחר שסרחה, כשלה וניצודה כבר תשב סגורה, נעולה וכלואה בכלובה, ותשוב לציון השלווה.

סך הכל, בלי הכנופיה יהייה ניתן לתקן את ניזקי ההסתה ולהשיב את המדינה שהוסטה מנתיבה בחזרה לחזונה ותורתה.

ללא קשר לניפלאות הפוליטיקה, לכבוד יום הולדתה של המדינה שנולדה במלחמה ומאז חייה על חרבה במקום להגשים את חזונה למטה יש כמה קישורים שאולי יגרמו לעליצות עליזה לכבוד החגיגה.

קישור לנעימה בשם- Bye Bye Blackbird. קישור לנעימה בשם- Lay Down Sally . קישור לנעימה בשם- שכשנבוא.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן