‘מלחמת הרוהירים’ הוא הסרט החדש ‘שר הטבעות’

‘מלחמת הרוהירים’ הוא הסרט החדש ‘שר הטבעות’

‘שר הטבעות’ הוא אחד הזכייניות הקולנועיות העסיסיות ביותר. יצירתו של טולקין הפיקה שלושה סרטים בעלי טווח הגעה עולמי (שישה במספר אם נחשיב את טרילוגיית ‘ההוביט’) ונראה כי האחים וורנר אינם מוכנים לרצות להפסיק לנצל את ההצלחה המסחררת. בהיעדר אמזון שתמסור פרטים נוספים על הסדרה בידיה, חברת ההפקות האמריקאית הכריזה על הסרט החדש בסאגה: ‘מלחמת הרוהירים’.

זה יהיה פריקוול לשלושת הסרטים המקוריים שביים פיטר ג’קסון, רק שהפעם זה לא יהיה עם שחקנים אמיתיים, אלא סרט אנימציה. ההפקה נמצאת בידי קולנוע וורנר וניו ליין, בעוד קנג’י קמייאמה (במאי ‘רוח במעטפת: קומפלקס עומד לבד’) יביים את הבימוי ופיליפה בוינס (תסריטאית טרילוגיית LOTR עם ג’קסון וולש) תהיה. יועץ לפרויקט.

הסרט יספר את סיפורו של הלם האמרנד, המלך התשיעי של רוחן וסוף השורה הראשונה של מלכיו. זה נלחם במלחמה עם הדנלינגס, שניסו להשתלט על ממשלתו של רוחאן, ונאמר שהוא לא השתמש בכלי נשק, אלא נלחם באגרופיו. על פי המועד האחרון, הסרט “ירחיב את הסיפור הבלתי-מסופר שמאחורי מעוזו של הלם עמוק, ויתעמק בחייו ובתקופותיו של חמרהנד. זה יתקיים 250 שנה לפני הטרילוגיה המקורית.

כרגע אין מידע נוסף מעבר לתמונה שעומדת בראש המאמר. נצטרך לראות למה מתייחסים New Line ו- Warner Bros על ידי “אנימה”, כמו כן אין גם תאריך יציאה מאושר, ומה שאנו יודעים זה שהוא נמצא כעת בהפקה.

מערכת עיתון ברשת תהיה עם היד על הדופק ותעדכן בנוגע לסרט המיועד
תאריך יציאה, מידע נוסף, קדימון לסרט ועוד

מערכת עיתון ברשת יצרה קשר עם חברת ההפקות וורנר אך טרם קיבלה תגובה רשמית 

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן