מי אתה רוני מרום?

דף הבית פורומים הפורומים של הצוות כל מה שיש מי אתה רוני מרום?

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #2370

    היום נדהמתי לקרוא את מכתבו של רוני מרום, ראש המועצה המקומית מצפה רמון, שפורסם על נייר עמדה של המועצה עם הלוגו שלה, ובו הוא מסרב לאשר תקציב לקהילת הלהט”ב.

    כמובן, הרבה תושבים קראו את המסר הבלתי נתפס הזה. חלקם גם הגיבו.

    אז מי אתה רוני מרום? האם אתה ראש עיריית ניו יורק רודי ג’וליאני שנלחם בפשע בסמים והצליח להביא שקט ושלווה לעירו? או אולי אתה ראש עיריית תל אביב, ירושלים, או ראש הממשלה? שר החינוך? אף אחד מהם לא היה מעז לכתוב מכתב שכזה.

    רוני אתה רק ראש מועצה של כחמשת אלפים תושבים, בקצה העולם שמאלה, ויש כאן עוד כל כך הרבה דברים לעשות. כשאני יוצאת בבוקר להליכה, אני רואה מול הבית את הכיכר המוזנחת. כן אפשר וצריך לטפח את מעט הצמחים ליד המדרכה בכיכר ורדית, ששתלתי במו ידי. לנכש את העשבים הנישאים וצומחים ליד פח הזבל.  אתה הרי מבין כי אתה חקלאי. אפשר להוסיף מתקני משחק לילדים. וגם אני מבקשת שיטאטאו את הכיכר כי יש לי אלרגיה לעץ מסוים שמשיר את פרחיו.

    רוני מרום: תפקידך הוא לפעול לרווחת התושבים. להתעסק בענייני ארנונה, מים, ביוב, חינוך, מניעת שימוש בסמים לבני נוער, הוספת לימודי מוסיקה לכל הילדים. יצירת קהילה מעורבת חברתית, ביישוב הקטן הזה כדי שיהיה טוב לכולם, ללא הבדל דת, גזע ומין.

    המחשבות הפרטיות שלך אינן רלוונטיות כלל. אתה כבר לא מפקד בצבא. אתה אזרח נבחר ומשרת ציבור, שצריך לשמור על כבוד האדם פה מפני שכולנו שווים.

    רוני היקר. אתה חייב לפתח פלוראליזם אמיתי, ולא מזויף, מתוך הכרה בתושבים. מתוך אהבת המקום ואנשיו. וכן, אולי זה מפליא אותך שהקהילת הלהט”ב פה משגשגת ופורחת כמו בכל הארץ. אנשיה עובדים, תורמים רבות לפיתוח הישוב מבחינה חברתית, בדיוק כמו שאתה עם הכרם שלך. אתה חקלאי מוצלח. רצית מים. קיבלת מים, והכרם היפה שלך ומטע הזייתים באמת מלבבים ומלבלבים, עד שנדמה שהגענו לטוסקנה.

    רוני מרום היקר, אל תהיה צודק, תהיה חכם. תבקש סליחה. תעזור ללא טינה. ואולי גם תדבר עם מי ששכנע אותך לפרסם מכתב בשלושה עמודים לתושבים של מצפה רמון. זה יהיה מאד מכובד אם תתנצל על טעותך.בפומבי.

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
דילוג לתוכן