למה פושעים מנסים להסתיר חטאים?

למה פושעים מנסים להסתיר חטאים?

למה הנאשם בפלילים רצה שהעתקי הדיונים בנושא הנגיפים יגנזו לשלושים שנים?

למה עבריינים מסתירים מהציבור דברים שצריכים להיות שקופים וגלויים כדי לוודא שהם תקינים, אחראיים וחוקים?

מדוע חשוד בבגידה בביטחון האזרחיות והאזרחים גורס מסמכים רשמיים? מה עוד הוא מסתירים מהצופות והצופים?

ציטוט:

למה הממשלה מסתירה את דיוני הקורונה? גלובס בעקבות הפרוטוקולים האבודים
הציבור מאבד אמון, אך הממשלה מסרבת לחשוף את תמלילי הישיבות שהובילו להחלטות הקורונה • עתירה שהגיש “גלובס”, יחד עם גופים נוספים, נועדה למנוע מהמידע להיקבר בגנזך המדינה ב-30 השנים הבאות • מדוע חשיפת המידע קריטית, ולמה ההסתרה לא משרתת את ההתמודדות במגפה.

ציטוט:

באופן חריג: הודו העבירה לישראל תרופה ניסיונית לקורונה
חמישה טון של התרופה הידרוקסיכלורוקווין, שנבדקת כטיפול ניסיוני לנגיף הקורונה, הועברה לישראל ביום שלישי באמצעות מטוס צבאי של חיל האוויר, שהעביר חלק מהמשלוח גם לקפריסין. ממשלת הודו אסרה על ייצוא התרופה אך הסכימה להחריג את ישראל

ציטוט עם ציטוט:

תרופה ישראלית שפותחה באיכילוב ריפאה מעל 96% מחולי הקורונה שקיבלו אותה.

חוקרי איכילוב מספרים על פיתוח התכשיר EXO-CD24 שניתן בשאיפה ומחדיר לריאות חלבון שגורם למערכת החיסונית להפסיק לתקוף את עצמה: “התכשיר ניתן באופן מקומי, פועל בצורה נרחבת וחסר תופעות לוואי” • מנהלת המעבדה שפיתחה את התרופה בריאיון לכאן רשת ב: התרופה יעילה נגד כלל זני הנגיף.

ציטוט:

הצלחה משמעותית: התרופה שהצילה חולי קורונה במצב קשה ממוות.

שורת מחקרים שנעשתה על כמאה אלף חולים בארצות הברית הצליחו להוכיח כי התרופה רמדסיביר יעילה מאוד בהפחתת הסיכון למוות מקורונה • מרבית החולים קשה שקיבלו את התרופה השתחררו מבית החולים במצב טוב • פרופ’ גליה רהב: “זאת תרופה מאוד בטוחה – התוצאות מעודדות”

עד כאן ציטוט מעורר סקרנות.

אם כבר בעצם יש כמה תרופות יעילות כנגד הנגיפים המפחידים למה עיקר המאמץ הוא לדון בהתרגשות תוססת בחיסונים? לא עדיף לרפא את החולות והחולים?

עד כאן הציטוט עם הציטוט.

מי אישר לנאשם בפלילים לנפוש אצל אחד העדים? מדוע לא עוצרים פושעים סדרתיים שגורמים נזקים חמורים ולא מפסיקים?

קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- תרופה יעילה, בהלה וחרדה. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר ב- כאן. קישור למאמר מהאוניברסיטה העברית. קישור למאמר בשם-מגיפה, תרופה ותעלומה. קישור למאמר בשם- פחדים לא מתרשמים מנתונים. קישור למאמר בשם- הנתונים מעודדים אבל הפחדים מדאיגים. קישור למאמר בשם- מה עדיף? חרדה או מחלה קשה?. קישור למאמר בשם- פחדים קיומיים, נתונים והיסטריית המונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן