לפושעים יש אלוהים?

לפושעים יש אלוהים?

האם שר הבריאות הקודם עזר לקטינות וקטינים להחלים או חלילה סייע לעבריינים, סוטים ומשתמטים, והסתבך עד צוואר בפלילים?

איך יתכן שמתחזה ליהודי מאמין לא זוכר שהחיים נחשבים אצלנו ליותר חשובים מעגלים מוזהבים, תקציבים לסחטנים שלא מגדלים ביכורים או אפילו מימים קדושים? מי היה מאמין או מאמינה ששר הבריאות חובש הכיפה זילזל במצווה קדושה וחטא לתורה, שלא לדבר על ביזוי שבועת הנאמנות שניתנה בפרהסיה?

ציטוט:

“ייבשו את המערכת במכוון”: 5 כשלים בטיפול בנוער במצוקה.

צוותים ללא הכשרה, תלונות שנשארות פתוחות, מוסדות שמופעלים ע”י גורמים פרטיים, מחסור בתקציבים והיעדר תיאום בין הגופים השונים. רצח ליטל יעל מלניק (17), לפי החשד בידי אח במוסד הפסיכיאטרי שבו שהתה, הציף שורת מחדלים מערכתיים שהמדינה חייבת לטפל בהם מיד – לפני שבן נוער נוסף ייפגע.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על אטימות, התעלמות, חוסר אחריות, הפקרות ועבריינות.

קטינים וקטינות במצוקה זקוקים לחמלה, הבנה, רוגע ושלווה ללא השהייה, ובצורה רציפה. הסיבה לדבר היא שבגיל צעיר עוד אין הרבה ניסיון, אין שליטה מלאה בכל דחף עז או רצון, ובימי הנעורים שוקקי ההורמונים דברים לפעמים יוצאים מפרופורציה ועלולים להוביל לאסון.

בגני הילדים, בפעוטונים ובמיוחד במוסדות שמטפלים בקטינות וקטינים שסובלות וסובלים צריכים להיות אנשי ונשות מקצוע אחראיות ואחראיים, כאלה שקיבלו הכשרה והדרכה ראויה לגבי התמודדות יעילה עם מצבים מלחיצים.

יש דברים שאיתם לא משחקים, במיוחד בגלל קדושת החיים.

מה יעשה השוכן במרומים למתחזה לצדיק תמים שבמעשיו החמדניים ובמחדליו הנוראיים גרם נזק כביר להמון יצירות ויצירים? מה יאמרו השופטים המקומיים?

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “לפושעים יש אלוהים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן