עבריינים כשרים לא טיפלו בחזירים?

עבריינים כשרים לא טיפלו בחזירים?

כבר שנים מסתובבים ביננו חזירים לא כשרים, מזיקים ורייחניים, וזה קצת מסוכן ולא נעים.

אומנם, החזירים הפרועים מהווים בעייה לתושבות ולתושבים, אבל כנראה שהיהודים מתרגלים ומסתגלים לקשיים קיומיים, ובדרך כלל מסתפקים בתפילה או בתקווה קלושה לימים יותר יפים, שלפעמים באים ולעיתים קצת מתמהמהים.

נראה שהעברייניים החוצפניים והרעבתניים שמסתובבים חופשי בארץ מצפצפים על חוקים, מתעלמים משופטים וחשים לגמרי חסינים לעשות כל מה שהם רוצים. מי יודע? יתכן שזה המצב בגלל שאין שום פעילות שתעצור את המפגעים המסוכנים.

יכול להיות שצריך לחשוב על פתרונות יצירתיים, אבל לפני זה נביא ציטוט מדברים שהם קצת מעודדים, שכן כוונתם לתקן מפגעים:

תושב חיפה שנפגע במפגש עם חזיר בר תובע מיליונים.

איתן אורלייב תובע מעיריית חיפה ומרשות הטבע והגנים עד 2.5 מיליון שקלים, לאחר שביוני 2019 נפל ונחבל קשות ברגלו במפגש עם חזיר בר גדול, שרץ לעברו.

בתביעה נכתב: “הנתבעות לא נקטו בצעדים נכונים ואפקטיביים שהיה בהם כדי למנוע מחזירי הבר להסתובב באופן חופשי בין תושבי חיפה”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? כנראה שצריך לעשות משהו לגבי בעיית חזירי הבר, וכדאי להתחיל מחר לפני שהבהמות יאכלו איזה ילד קטן וההורים בטח יחושו עוגמה וצער.

יש הרבה פתרונות לבעייה שהוזנחה בהתמדה שנה אחר שנה על ידי הקואליציה הכשרה עד שלמרבה הפלא הפכה למגיפה.

הנה למשל, הפועלים הזרים מאסיה מאוד אוהבים חזירים, ולמעשה הם מגדלים אותם לצרכים קולינריים בטעמים שונים ללא התחשבות במצוות בספרים עבריים קדומים. לפיכך, איסופם והעברתם של בעלי החיים כתשורה לעובדים החקלאיים מאוד תשמח את מגדלי העגבניות והמלפפונים בשרוולי הפלסטיק הארוכים.

גם פתרון הבעייה בצורה יותר כלכלית עשויה לסייע לאוכלוסיה לחוש בטוחה בדרך הביתה. סביר שיצרני מזון לכלבים וחתולים מאוד ישמחו לשלוח אלינו כמה ציידים כדי לאסוף חומרי גלם טריים. בצורה זו, תוך כמה חודשים, סביר שהרחובות כבר יהיו יותר נקיים.

ללא קשר לפתרונות יצירתיים שאינם צימחוניים, אפשר כמובן גם לשלוח פקחים ללכוד את החיות ולנסות להשיבן לביצות, אבל העניין הוא שרובן של אלה כבר מזמן לגמרי מיובשות או בנויות. אולי ווטרינרים רחמניים יתנו לחזירות הפוריות זריקות וכך לא יוולדו להן המון חזרזירות?

בדרך כלל יש קצת מה לנסות כשחושבים כיצד לפתור בעיות, רק צריך לרצות ולעשות, ולא רק להגות או לחכות.

אולי החזירים שמהלכים חופשי כבר שנים בכל המדינה וגורמים נזקים מהווים תזכורת עצובה למה שקורה כאשר מאפשרים לכנופיייה עבריינית עם כיתבי אשמה לנהל את ענייני האומה.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן