עבריינים מושחתים וזיהומים מיותרים

עבריינים מושחתים וזיהומים מיותרים

זה קצת לא נעים להזכיר את הדברים העגומים והמצערים, אבל כל שנה מתו כאן בממוצע 5000 אזרחיות ואזרחים בגלל חוסר תקציבים וזיהומים מיותרים בבתי חולים צפופים וקורסים, והנאשם בפלילים שלט הרבה שנים.

ציטוט:

5,000 ישראלים מתים בשנה מזיהומים בבתיה”ח.
שמירה לקויה על היגיינה מצד הצוות הרפואי, שימוש חוזר באביזרים רפואיים חד פעמיים, צפיפות חמורה ומחסור בכוח אדם.

עד כאן ציטוט.

אז מי אחראי למותם המיותר של עשרות אלפי תושבות ותושבים? הרב חסדו השוכן במרומים? מי יודע? אולי זה אשמת הפרקליטות, השוטרים, החוקרים, השופטות והשופטים, השמאלנים הבוגדים, הפלסטינים או האיראנים.

פיקוח נפש לא דוחה מתן שפע מזומנים לסחטנים משתמטים ובדלניים אנטי ציוניים שמתחזים לכשרים?

לכמה עשרות אלפי יהודים שעלו למרומים יש מאות אלפי קרובות אבלות וקרובים שכולים, אבל לישיבות ולכוללים שמכילים משתמטים בריאים ניתנו שפע תקציבים ציבוריים במקום שהם יופנו לחיטוי וריפוי כשלים נוראיים.

למרבה הצער, בזמן כהונתו של הנאשם בפלילים לא חל שיפור משמעותי במצב מערכת הבריאות החולה, וכל שנה המספרים נותרו מבהילים ועצובים. הציטוט והקישור למטה ישנים, אבל הנתונים מראים שהמון אזרחיות ואזרחים עדיין מתות ומתים כל שנה מזיהומים מיותרים, ועוד אין שינויים.

ועדת חקירה בודקת כבר שבועות רבים את מה שכולם וכולן מזמן יודעים. האסיר המשוחרר ביקש, השר ששמו דומה לחנה לא התעקש אלא התגמש, והנאשם הפלילי אישר לדחוק יותר מידי מאמינים למקומות צפופים והתעלם מהסכנה לחיים.

טוב שמקימים ועדת חקירה כשמתים כמה עשרות אנשים באסונות נוראיים בגלל חוסר האחריות של המארגנים. מה לגבי בדיקת המחדלים והפשעים שהובילו למותם המיותר של עשרות אלפי ישראליות וישראלים מזיהומים בבתי חולים מוזנחים, והדבר המזעזע הזה נמשך שנים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- ציונות עדיפה משחיתות וסרבנות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן