ציונות עדיפה משחיתות וסרבנות

ציונות עדיפה משחיתות וסרבנות

אולי אחרי שנים רבות של הסתה שיקרית, זדונית ומזיקה הגיע הזמן להשיב את האומה, שהוסטה לפחד ושנאה, בחזרה לנתיבה, לחזונה ותורתה?

רבין לא באמת היה בוגד אלא לוחם אמיץ ומשחרר ירושלים. לעומתו, כזבן נכלולי אישר בהחבא לספק צוללות מסוכנות למצרים. משרד הביטחון לא ידע שהעבריין מקבל מהעסקה החשודה הון, והדבר המוזר הזה, שטרם נחקר והובהר עד תום, מסכן את שלומה של ציון.

בעברית קלה, מי שהסית לשנאה וטען שבשלום לכאורה יש סכנה גרם נזק גדול מאוד למדינה. מי יודע? אולי בגלל הנטייה לכזב ולהזיק ללא הפסקה העבריין הסדרתי עכשיו נאשם בשוחד, הפרת אמונים ומרמה, שלא לדבר על ועדות החקירה שנשיכתן עלולה להוות בעייה קלה למי שלכאורה חטא.

במציאות שאינה הסתה מלאת זדון לדבר שקר שאינו נכון, שלום אינו מתכון לאסון. למעשה, בקשתו ורדיפתו הם חלק ממיצוותיו של האל העליון. כל מי שרודף מדון המוביל לשכול ויגון מראה בכך שהוא לא מבין הרבה בתורה, או מאוד נבון.

ציונות היא הרצון לחיות בארצנו העתיקה בביטחון, תוך כבוד הדדי, בשוויון ועם רצון לבקש שלום. בחלוף השנים, מסתבר שהציונים תרמו לנו המון.

הציונים באו מהגולה לשממה נטושה וזנוחה, הקימו את המדינה, בנו אותה ושמרו עליה. בין היתר, בזכותם יש לנו קופות חולים, ביטוח לאומי וחינוך שאמור להיות חופשי. בנוסף, לפי מקורות זרים ובזכות ציוני אחראי ופעלתני לישראל לכאורה יש גם יכולת להסתדר באופן עצמאי בעולם אכזרי.

בזכות עמיר האנושי יש שכר מינימום ופנסיה, וזו ברכה גדולה למבוגרות ולמבוגרים, כמו גם לעובדות ולעובדים במדינה. בעזרת הציוני האמיץ משדרות עד היום כיפת ברזל שומרת לנו על החיים, ונסראללה עדיין מתחבא באיזה מחילה וכנראה מציץ מידי פעם בדאגה לשמיים.

אפילו הנשיא שלנו הוא ציוני משכיל, ואדם מנוסה, נימוסי, נבון ותרבותי. ממש מפליא. מי יודע? אולי זה משהו משפחתי?

מה אפשר לומר? יכול להיות שהמילה שמאלני קיבלה יחס שלילי באופן תמידי לצורך פוליטי אנוכי. מצד שני, הנתונים מראים שהציונים בעצם תרמו לאומה באופן מאוד משמעותי, להבדיל מהנאשם הפלילי שמסובך עד צוואר באופן משפטי.

חשוב להעריך את הדברים הטובים, אחרת חלילה מתעצבנות ומתעצבנים או חשים וחשות מתוסכלות ומתוסכלים מהדברים האחרים.

כזכור לזוכרים ולזוכרות כבר עברנו ושרדנו תקופות קשות. צלחנו הגירות, מלחמות, אסונות, מריבות פנימיות, חורבנות, רדיפות, השמדות המוניות ואפילו רציחות פוליטיות נוראות.

בעזרת הרב חסדו, בהנהגה העננה יש עכשיו כמה ציונים וציוניות שאין כנגדם או נגדן האשמות פליליות, ובשטח כבר יש תוצאות חיוביות רבות.

כבר כמה חודשים אין עוד סבב בחירות, אין טילים, פיצוצים, פוגרומים ואזעקות, אין סגרים שהורסים לנו את החיים, אין עוד גילויים מזעזעים כל יום אודות מושחתים חמדניים, אנו מדברים עם השכנים ואפילו מנסים להרגיע קיצונים מקומיים באמצעים נחושים.

מה אפשר לומר? אולי יש אלוהים, שכן דומה שהעניינים מסתדרים אפילו שחלק מהתחינות הגיעו מחילוניות וחילונים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר בשם- ציונות זו שליחות בעלת חשיבות. קישור למאמר בשם: לוחמים בעשבים שוטים וקוצים קיצוניים. קישור למאמר בשם- שוב מדברים עם השכנים. קישור למאמר בשם- הללויה! התקווה עוד לא אבדה. קישור למאמר בשם- הכנופיה הודחה והציונות שבה לנתיבה. קישור למאמר בשם- חרפה, רשע ופגיעה בתורה. קישור למאמר בשם- המתחזים ליהודים מכפישים ומזיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “ציונות עדיפה משחיתות וסרבנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן