המתחזים ליהודים מכפישים ומזיקים

המתחזים ליהודים מכפישים ומזיקים

השר לביטחון פנים סיפר שהוא לא אוהב מתנחלים אלימים, וכתוצאה מכך הושמעו נגדו איומים והוא קיבל מאבטחים.

כנראה שהלעיל אינו בדיחה, אפילו שזה נשמע כהלצה עגומה. כאילו מישהו אומר שהוא מתנגד לתוקפנות, השתוללות ופראות, והצד השני מאיים להזיק לו באלימות בטענה שהוא דיבר שטויות. במציאות, האיומים בעצם מוכיחים שהקיצונים הם באמת פורעים זדוניים, עברייניים, מוסתים ומסוכנים.

יודעי דבר מספרים שחשוב לבער את העשבים השוטים, אחרת הם משתלטים ופוגעים בכל היבולים, וקשה לגדל ביכורים טעימים.

ציטוט:

בר לב ל-ynet: השרים שצייצו נגדי – כמו נתניהו על המרפסת בכיכר ציון לאחר ששב”כ החל לאבטח אותו, השר לביטחון הפנים תקף באולפן ynet את שקד, כהנא והנדל, מבלי להזכירם בשמם: “כולנו זוכרים את כיכר ציון. נתניהו לא התכוון שזה יגרום לרצח, אבל הפסיביות שלו לא בלמה את המגמות האלה. כאן לא מדובר בפסיביות”. הוא נשאל אם שוחח איתם, וענה: “אני לא המחנך שלהם”

עד כאן ציטוט.

מי שנוהג באלימות, כוחנות ותוקפנות לא מבין את עיקר המסר ביהדות, שכן התנהלות כזו לא מראה התחשבות זהירה בכבודם וכבודן של היצירים והיצירות. במילים אחרות, שנאה היא טעות.

אהבת הזולת, מתן כבוד, הימנעות מגרימת נזקים יזומים ואיסור על הלבנת פנים ברבים זו דרכם האנושית והמוסרית של היהודים. הציוויום הקדושים שלנו לא כוללים הוראה להשמיע איומים על שרים מכהנים שתפקידם הממלכתי הוא להגן על התושבות והתושבים מפני עבריינים מסוכנים שמצפצפים על חוקים וגורמים נזקים.

כמו שכבר קרה בעבר ומילא את האומה ההמומה צער, תמיכה והסתה פוליטית קדמה לרצח הנורא בכיכר. למרבה הצער, גם היום הפוגרומיסטים האלימים שמתנגדים לחזון המייסדים זוכים לעידוד וסיוע מנבחרי ונבחרות ציבור, וזה דבר פסול, מסוכן ומאוד מוזר. חלילה מישהו יפגע, גם המסיתות והמסיתים ישלחו למאסר?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- עבריינים מאיימים על החוקים? קישור למאמר בשם- עומר יודע מה הוא אומר. קישור למאמר בשם- הבוגדים החדשים. קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים מסמן בוגדים. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “המתחזים ליהודים מכפישים ומזיקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן