בגין הוא שמאלני שבוגד בימין?

בגין הוא שמאלני שבוגד בימין?

נראה שמפלס החרדה הקיומית בקיסריה קצת עלה, ביעבע, תסס, רתח וגלש לשטח בצורת השמצה, הכפשה וניסיון תוקפני להטלת אימה. יתכן שמרוב בעתה בית המלוכה שהסתבך ושקע סימן את בגין כמטרה ראויה, וזה כנראה מעיד על בילבול, אימה או ליקויים ביכולת ההסתגלות למציאות המרה.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, פעם צרחו גרונות מוסתים לפחד ושנאה שמשחרר הבירה הוא לכאורה סכנה למדינה. התוצאה הייתה נוראה, ונעשה חטא גדול לתורה ומיצוותיה. האומה הוסטה מנתיבה בצורה אלימה, והעם חש אבל ותדהמה.

למרבה ההפתעה, היום השיטה היא די דומה, שלא לומר ממש זהה. עבריינים נכלוליים, אנוכיים ומזיקים מסמנים מטרה. מספרים שהיא לכאורה סכנה גדולה לקיומה של המדינה, והמוסתים הנרגשים משחררים ניצרה או סתם מנפנפים בנשק וצורחים ללא סיבה אבל קצת מתביישים לבצע פשע כי יש בסביבה מצלמה.

ציטוט:

פעילים תקפו את בני בגין אחרי ישיבת הסיעה.

פעילי ימין תקפו מילולית היום (שני) את חבר הכנסת בני בגין בתום ישיבת סיעה של תקווה חדשה בבית שמש. בתיעוד נראים גבר ואישה מתנפלים על בגין שיצא מהישיבה והטיחו בו: “אתה בוגד במורשת אביך, אתה זקן מטורף. תראה מה עשית לאבא שלך, הוא מתבייש בך”

האישה צעקה עליו: “תחזיר את הפנקס האדום, יא עלוב. החזרת את הקומוניסטים לשלטון. כל מה שאבא שלך נלחם עליו, אתה עשית ההפך. החזרת את האטומים לשלטון. תתבייש לך”.

ציטוט:

כמיטב המסורת, הנאשם בפלילים משמיץ, מכפיש, מסית וטוען בלהט שיריבים פוליטיים הם לכאורה סכנה למדינת היהודים.

בפעם שעברה שהעבריין סימן בוגדים התרחשו כאן אירועים מזעזעים, אלימים ורצחניים שהסיטו אותנו מחזון המייסדים. האם הנוכל הסדרתי מנסה לחזור על תעלולים קודמים?

עד כאן ציטוט.

הבעייה האמיתית שלנו אינה מחלוקת עזה לגבי דיעה, עמדה, העדפה או אמונה. ברוך השם, בדמוקרטיה לכולם וכולן מותר לחשוב ולהחליט לבד, ללא כפייה.

הסכנה המרכזית שמאיימת עלינו היא הסתה לשנאה, איבה וטינה, שכן הדבר סותר את המסר העיקרי מהתורה, ומאוד מזיק ללכידות החברה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הבוגדים החדשים. קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים מסמן בוגדים. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן