נאשמים בפלילים הם לכאורה פושעים

נאשמים בפלילים הם לכאורה פושעים

כידוע וליודעות וליודעים שני עבריינים חמדניים ואנוכיים היו מופקדים על בריאות התושבות והתושבים במשך המון שנים. למרבה הצער, המון כספים ציבוריים הועברו לאברכים בריאים שמשתמטים ולא תורמים במקום לקשישים, לניזקקות, לחולות ולסובלים.

כנגד שני החשודים שהפקירו והזניחו את בתי החולים, מבוגרות, מבוגרים, נכות ונכים, כבר יש אישומים פליליים, וזה כנראה אומר שיתכן שהם לא לגמרי כשרים, טהורים, מוסריים, מתחשבים, ישרים וזכים. עד היום התושבות והתושבים עוברים סבל נורא בגלל מחדלי העבריינים, והדבר מחייב תיקונים דחופים בהרבה מאוד מישורים.

ציטוט:

“הכי קשות היו הצרחות הבלתי פוסקות, חולים קשים הרגישו שהם נחנקים”

בכל פעם שי’, אחד מחברי הצוות הרפואי של מחלקת קורונה ב’ בסורוקה, נכנס למחלקה, הוא הרגיש כאילו הוא נכנס לבית קברות. עובדים ומתנדבים סיפרו על צוותים שלא קיבלו הכשרה מתאימה, על גופה שנשארה שעות במסדרון ומחסור בציוד.

“הרגשנו כאילו מוותרים על החולים מראש, לא נלחמים עליהם באמת. זרקו נשים וגברים יחד לתוך החדרים, שישה – שמונה באותו חדר, נשים, גברים, בדואים, חרדים, מחברים אותם למכונת הנשמה, סוגרים וילון, ואז הצוות היה נכנס לחדר הבקרה מאחורי הזכוכית ונעלם מהשטח.

“בגלל שהחולים לא היו מסוגלים ללחוץ על לחצני המצוקה, הייתי מצלצלת בפעמון עשר דקות, רבע שעה, עד שמישהו היה עונה. החולים היו אומללים. הם צועקים, אחות, אחות, סיר, כוס מים’ וכלום. אין מי שיצלם ויעלה לרשתות, אף אחד לא יודע מה קורה שם. כשמגיע ביקור של עיתונות, הכל עובר מסדר המפקד וזה נראה מעולה. בשגרה זה בית קברות”.

ציטוט:

אושר תקציב הישיבות הגדול ביותר אי פעם.

תקציב הישיבות קוצץ על ידי לפיד ב-2015 לכחצי מיליארד שקל, הוגדל בהמשך על ידי הממשלה, שאישרה היום תוספת נוספת – ומגיע כעת ל-1.2 מיליארד שקל.

ציטוט:

הממשלה הפילה על חודו של קול את הצעת החוק להעלאת קצבת הזקנה.

למרות הבטחתו של כחלון ליוזמי החוק לפני למעלה משנה לבחון את הנושא, החוק לא אושר. ח”כ איציק שמולי: “הממשלה ירקה בפרצופם של הקשישים”

עד כאן ציטוט.

מעניין שהמתחזים לכשרים לא מכבדים את מצוות כיבוד אב ואם, לא את הבקשה לחמול, לבקר ולטפל בחולים, וגם לא את הבקשה להימנע מגרימת נזקים לאחרים בגלל דחפים חמדניים או אנוכיים.

מה, אין לחוטאים הסדרתיים אלוהים? הם לא חוששים מבית הדין שבמרומים?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר במעריב.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן