למה רשעים גזעניים סתם נענשים?

למה רשעים גזעניים סתם נענשים?

כידוע ליודעות וליודעים, המאמינות והמאמינים בכתובים הקדושים משוכנעות ומשוכנעים שהכל נעשה ברצונו של השוכן במרומים, זה האל מלא החסד והרחמים שלעיתים מעניש חוטאים. עובדה, הסיפורים הללו מופיעים, ודי במפורש, בספר הספרים.

מחמת היותו של האל שלנו כל יכול, כנראה שאין לו בעייה לשלוח מסרים ורמזים ברורים גם לאלה שמיהרו, אצו וקיבלו חיסונים, ולכן סטטיסטית הם אמורים להיות יותר מוגנים. לעומת זאת וכאמור, אין דבר שעומד בפני רצונו, ונראה שסיבתו עימו.

אפשר לשער שהאל לא אוהב אנשים גזעניים ואלימים ששונאים ושואפים להזיק לאחרים, שכן הדבר סותר לחלוטין את עיקר המסר שהועבר למשה בהרים, אבל אין לתיאוריה שלעיל ביסוסים מדעיים. .מצד שני, החולה קיבל שני חיסונים, אז הוא לא היה אמור להיות בבית חולים עם מסכת חמצן על הפנים. לפיכך, יתכן מאוד שהעונש הזה בא ישירות ממרומים.

ציטוט:

לאחר שחלה בקורונה: ח”כ בן גביר פונה לבית החולים בעקבות החמרה במצבו.

עד כאן ציטוט.

ללא ספק, חבר הכנסת התוסס הכועס והרוגש יקבל טיפול רפואי מסור שיהלום את עמדתו הציבורית הרמה, וסביר שבריאותו תשוב לאיתנה.

מצד שני, אולי כדאי לחובש הכיפה הגדולה שמידי פעם מחליקה מפדחתו לשאול את עצמו מדוע השוכן במרומים בחר להעניש דווקא אותו, שהרי יתכן שמשהו בהתנהלותו או חוסר הבנתו בתורת עמו עיצבן את הוד כבודו.

בעזרת השם, זה מלא החסד, הרחום והחנון, חבר הכנסת הגזעני והתוקפני יחוש הטבה במצבו הבריאותי. השאלה שעדיין פתוחה היא האם הוא יבין שנשלח אליו מסר אלוקי כאזהרה, או סתם יחשוב שהכל מיקרי.

מכיוון שהכל ברצונה של השכינה, מאוד יתכן שהיא העבירה לחוטא רמיזה קטנה ליכולתה ולתחושתה לגבי הגישה המוטעה שסותרת את עיקרה של תורה, אבל עדיין לא בטוח שהגזען הלאומן, הרגזן והמסוכן יבין אותה.

אני ציוני די חילוני, אבל דומני שהמאמינים סבורים שהכל נקבע על ידי האל היהודי. לפיכך, יתכן שהזד קיבל ממרומים עונש אישי. הרי הכל כביכול ברצונו של הרב חסדו, לא?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- המתחזים לכשרים הם פושעים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן