יפי הבלורית עם התסבוכת המשפטית

יפי הבלורית עם התסבוכת המשפטית

שני מנהיגים יפי בלורית, מוכרים, כותניים, רהבתניים, כזבניים ומהודרים הסתבכו בפלילים ובגדו בשבועת האמונים לצרכים אישיים, וזה אומר שהם עבריינים סידרתיים. האם צריך לסלוח לחוטאים מזיקים?

ציטוט:

היועמ”שית מתנגדת לדחיית מועד הדיון בעתירות נגד ביטול עילת הסבירות.

הממשלה מבקשת לדחות את הדיון ב-21 יום לפחות ולשנות גם את סדרי התשובה לבג”ץ.

ציטוט:

עורכי דינו של נשיא ארה”ב לשעבר דונלד טראמפ ביקשו לדחות לאפריל 2026 את מועד המשפט נגדו בנוגע לניסיון הטיית תוצאות הבחירות ב-2020. זאת בתגובה להמלצת מחלקת המשפטים האמריקנית לקיים את המשפט בינואר 2024.

עד כאן ציטוט.

למרבה הפליאה, בעוד שהפושעים הנועזים לא חששו להפר חוקים ולעשות כל מה שהם רוצים במשך שנים עכשיו שומעים אותם מתחננים לדחייה בהליכים המשפטיים כאילו שהם מודאגים או חרדים. מה אפשר לומר? ממש מדהים.

למרבה המזל, מוסדות דמוקרטיים ממלכתיים לא מפחדים מביריונים נכלוליים שמתחננים או מאיימים, ובדרך כלל השופטים והחוקים בסוף מביסים את הפושעים גם אם יש קצת עיכובים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן