הפושע מאשים את צבא ההגנה?

הפושע מאשים את צבא ההגנה?

הנאשם בפלילים מאשים קצינים ולוחמים אמיצים שכן מתנדבים לשרת על מדים ולא משתמטים וסוחטים תקציבים בלי לגדל ביכורים בעזרת קרדומים קדושים?

הפושע ירד מהפסים? הוא רוצה להכניס לכלא את כל הטייסים ולקרוא להם בוגדים?

ציטוט:

עכשיו כבר אין ספק: נתניהו והמחנה שלו רוצים לערער את אמון הציבור בצה”ל.

הקמפיין נגד הפיקוד הבכיר מהדק את השורות בצבא.

עד כאן ציטוט.

לא בטוח שראוי לעבריינים סידרתיים להאשים את הפרקליטים והחוקרים על שלכאורה הפכו לחייטים חתרניים, וכביכול סתם תפרו תיקים משלל מרהיב של ממצאים מרשיעים, אמינים ומפלילים. לעומת זאת, מתקפה שיקרית וזדונית על צבא ההגנה של מדינת היהודים מאוד תעצבן את התושבים.

למעשה, הישראלים יותר מאמינים למפקדים ישרים מאשר לפוליטיקים נכלוליים. מצד שני, מחמת היותם של נציגי הציבור חסינים מותר לכזבנים לספר סיפורים מופרכים למיקרופונים ולהפריח תירוצים משונים.

הניסיון להכפיש, להאשים ולהשמיץ את האנשים הכי טובים שלנו, אלה הגיבורים שבזכותם יש הגנה למדינת היהודים, גורם לנזקים לאומיים, ביטחוניים וחברתיים מאוד קשים. ההיסטוריה כנראה תראה שזה היה מה שגרם לאזרחים להבין את טיבעו המסוכן של הנאשם בפלילים.

מה לגבי כיבוד שבועת האמונים וההתחייבות לא להיות בניגוד עיניינים? הפושע הסידרתי חושב בטעות שזה רעיון טוב להזיק לצבא הישראלי? העבריין החרדתי נראה שקול, אחראי, רגוע והגיוני?

אולי כדאי שהמליאה תכונס בחופזה כדי להדיח את הכנופייה ולהביע אימון בהנהגה שלא מסובכת עד צוואר בערכאה. סך הכל, מדובר בגורל הדמוקרטיה וחזונה, וזה קצת יותר חשוב מחופשה מהעבודה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להחליף את העבריין.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן