איום קיומי ומחדל ביטחוני

איום קיומי ומחדל ביטחוני

לכאורה, מי שלאחרונה סוף סוף הודח מתפקיד ראש הממשלה לא רק פשע וחטא אלא גם בגד בביטחון המדינה בעבור עמלה בלי שמשרד הביטחון ידע.

למעשה, את הסיפור המזעזע הזה כולן וכולם בעצם מכירים מזה שנים, ובגלל זה היו בארץ המון תהלוכות ומחאות עם מייצגים מתנפחים שכנראה עיצבנו את הקלגסים האלימים עם הסכינים.

אפילו שבעיתון היה כתוב שריבלין קצת התקשה להאמין בזה, הוא ראה את האישור הישראלי הרשמי שניתן לגרמניה לסכן את ביטחונה של ציון, וזה לכאורה נעשה בעבור ממון.

שר הביטחון ביקש להקים ועדת חקירה ממלכתית, ומאז כלום עוד לא קרה. למה? מי חושב שבגידה באומה בעבור עמלה היא התנהגות ראויה שאין עימה בעייה? מדוע עדיין אין חקירה?

ציטוט:

ריבלין הביע דאגה ממכירת הצוללת למצרים, מרקל הוכיחה שיש אישור ישראלי.

ציטוט:

גנץ: נתניהו הסתיר ממערכת הביטחון את המו”מ על מכירת ה-F-35 לאמירויות.

ציטוט:

יעלון: “פרשת הצוללות עלולה להגיע עד כדי בגידה של נתניהו”

ציטוט:

עוזי ארד: “יש חשד שידו של נתניהו בדבר שמהווה בגידה, הדבר צריך להתברר”

מקורבו לשעבר של ראש הממשלה אמר בראיון לניסים משעל כי “הסבירות היא שנתניהו ידע על כל האירועים בפרשת הצוללות, ואגב היום הוא מתנהג כאדם שבורח מחקירה”

הנה ציטוט עם ציטוט שאינו ממאמר נושן אלא דיווח יחסית רענן:

גנץ יגיש לממשלה הצעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לרכש הצוללות

שר הביטחון החליט להגיש לממשלה הצעת החלטה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לרכש הצוללות וכלי השיט. “אסור להשאיר את סימני השאלה פתוחים”, מסר גנץ.

עד כאן ציטוט שמעורר אופטמיות, אבל בזהירות.

מי יודע? אולי נגלה להפתעתנו שביטחוננו הלאומי הופקר, ולאחר מאמץ ניכר בסוף יזוהה הנוכל החמדני והאנוכי שלכאורה אחראי לדבר?

עד כאן ציטוטים שמדווחים על כשלים וסיכונים לאומיים חמורים, אבל משום מה עד כה המחדלים והחשדות הנוראים לא נבדקים. למה הממשלה לא מזדרזת למנוע סיכונים ביטחוניים? איך זה שלא צוללים לעומקם של החשדות החמורים?

מדוע בעצם מאפשרים לנאשם בשלל תיקים פליליים, זה העבריין שגם חשוד בבגידה בשלום כל התושבות והתושבים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים, להסתובב חופשי עם נהגים ואורות מהבהבים במקום להחזיקו שמור במקומות מאובטחים?

למה לא עוצרים את הנאשם עד תום ההליכים? הרי את ההוכחה לבגידה ראה גם נשיא מדינת היהודים, שבתחילה לא האמין עד שאנגלה המסודרת הראתה לו את המסמכים המתוייקים. מה, לשר המשפטים לא חשוב לברר בדחיפות את החשדות החמורים שלכאורה מסכנים את שלום כל האזרחיות והאזרחים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- לא עוצרים נאשמים עד תום ההליכים? קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

3 thoughts on “איום קיומי ומחדל ביטחוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן