אין נזקים אבל יש פחדים

אין נזקים אבל יש פחדים

הבשורות הרעות הן שבני נוער וילדים לפעמים כל הזמן נדבקים בוירוסים חוצפניים ומפורסמים. בין היתר זה כנראה קורה בגלל שהמבוגרים חשבו שאין צורך לתת להם חיסונים, שכן הצעירות והצעירים בדרך כלל מתגברים ומתגברות לבד, ולא נפגעות או נפגעים.

הבשורות הטובות הן שהמחלה הנוראה, המפחידה והמבהילה שמתפשטת בקרב הצאצאיות והצאצאים בעצם לא ממש פוגעת ברוב הקטינות והקטינים, וגם אין בשילטון כזבן נכלולי עם שלל אישומים פליליים שיעשה מהמצב מטעמים, ילבה פחדים קיומיים וימרר לנו את החיים לצרכים אנוכיים.

אז מה עושים? מפרקים את הקואליציה ודורשים אחדות לאומית עם עבריינים כדי לנצח במלחמה הנוראה בנגיפים, שבמציאות כלל אינם קטלניים בעבור ילדות וילדים?

אולי צריך לסגור במדינה את כל העסקים, ובמיוחד את בתי הדין המסוכנים בהם עובדים ועובדות שופטות מפחידות ושופטים מפחידים, להטיל עוצר על התושבות המובטלות ולהפיל קנסות גבוהים על האזרחים העניים?

ציטוט:

התפרצות זן הדלתא: מחלקות הקורונה עדיין ריקות.

ציטוט:

נתניהו בעיצומו של משבר הקורונה: “המשמעות עלולה להיות קץ האנושות”

עד כאן ציטוט שלכאורה משקף בעייתיות בהבנת המציאות או סתם חוסר עמידות, פחדנות וחוסר אחריות..

בפעם שעברה שהגיע אלינו הנגיף הנורא בטיסה ישירה מברוקלין הנגועה ונכנס ללא בדיקה או הפרעה כבוד הנאשם הרגוע לכאורה האמין שסוף האנושות בא. במבחן התוצאה יתכן שהוא קצת טעה.

איך תנהג הממשלה הרעננה עם המחלה ששוב צצה? האם תיסגר כל המדינה עד להודעה חדשה, או שאולי הפעם לא תופץ היסטריית המונים בכוונה פוליטית יזומה, נכלולית, מזיקה ופסולה?

קישור למאמר ב N12. קישור למאמר נוסף ב N12

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן