אלימות זו טעות חסרת התחשבות

אלימות זו טעות חסרת התחשבות

כידוע ליודעות וליודעים מהשיעורים, מאוד חשוב לכבד, להתחשב ולא לפגוע באחרים, אפילו אם חשים עצבניים, מתוסכלים, מפוחדים, זועמים או מרוגזים.

למעשה, זה גם פחות או יותר עיקרה של התורה שמשה הביא לנו מההרים.

בלי האיסורים להזיק לזולתים, ליצירים ולברואים כנראה שלא היינו אנושיים, תרבותיים או מנומסים. לפיכך, חיוני שנשמור על החוקים אחרת עשויים לבוא נזקים חברתיים חמורים.

למה הבורים האלימים, אלה שמתקשים בכיבוש יצרים ומתפרעים, מעוללים לאחרים את מה שלהם היה לא נעים, ועוד עושים זאת ברבים? מה המתחזים לכשרים בעודם בעצם שונאים ופוגעים שכחו מה עיקרה של תורת היהודים?

מדהים עד כמה הלאומנים האלימים לא מבינים בדברים הכי בסיסיים, ובטעות חושבים עצמם לצדיקים בעודם מזיקים.

צריך שהקיצונים האלימים בכל הצדדים יתחשבו במסרים העיקריים של הכתובים הקדושים, אחרת הדבר מרגיז את השוכן במרומים, זה השופט העליון שמעניש חוטאים, רשעים ומזיקים שלא מכבדים את החוקים.

חוץ מזה, מי שמפר את הנהלים ופוגע באחרים גם סובל משופטים מקומיים, וזה לא נעים.

קישור למאמר בשם- הכבשה הצחורה בעצם שחורה? ישור למאמר בשם- מסיתים, חוטאים, נחשפים ונופלים. קישור למאמר בשם- נאמנות לעבריינות ושחיתות. קישור לפוסט בשם- הגיע הזמן לטהר את המשכן.

מקור האיור לא ברור, אבל הוא עלה לפני שנים ברשת, ולכן הקרדיט כמובן מגיע למי שיצר או יצרה את התיאור.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן