הכבשה הצחורה בעצם שחורה?

הכבשה הצחורה בעצם שחורה?

פעם הליכוד היה מפלגה די מכובדת עם מסר אנושי שאינו לאומני, גזעני או עברייני. בגין זיהה מצוקה חברתית וטיפח את השד העדתי והלאומי לצורך פוליטי.

על אף הניצול הציני של מצוקת המונים מוזנחים לצרכים אישיים, בגין היה דמוקרט אמיתי ויהודי אחראי.

אחרי שהבין ששרון הוליך אותו שולל , הטביע אותנו בבוץ הלבנוני וגרם לנזק לאומי נוראי, הוא פרש לביתו, אולי משום שקץ בפוליטיקה, שהיא משחק קצת אכזרי ומאוד נכלולי.

מאז הרצח הנורא שבא אחרי הסתה פרועה, שיקרית ואיומה, הליכוד מנוהל בצורה קצת שונה. הוד, דמוקרטיה, מוסר והדר נזרקו לפח האשפה בלשכה הרמה, ובמקומם באה שחיתות, כזבנות, אנוכיות, חמדנות, עבריינות, סחטנות, כוחנות, סרבנות וצביעות.

המקופחים והמקופחות שמעו הצהרות ניפלאות מנוכל בחליפות יקרות ותסרוקות צבועות ומטופחות לגבי מצבם הנהדר, אבל במקום שהמצב החברתי ישופר במציאות הוא רק נעשה יותר מנוכר, אכזר ומר.

כנופייה עבריינית, גסה, בוטה וחצופה השתלטה לא רק על הליכוד אלא גם על המדינה כולה. החרדים התעלמו משלל חטאיו של הנואף הסידרתי שהוא גם עבריין פלילי ונוכל חמדני, ובתמורה לתמיכתם ושתיקתם הפושע שילם להם הרבה זמן בכסף ציבורי.

כתוצאה מהסידור הזדוני, בתי חולים הוזנחו, ילדים צופפו, קשישים בכו ורעבו, טילים נפלו, הסדרי שלום עם השכנים לא נעשו, עסקים נסגרו, ולקח לציונות שנים להתאושש מהשנאה והפשעים המזיקים עד שהעבריינים הסדרתיים הודחו.

יקח זמן רב עד שהליכוד ישוב לימי תהילתו, שכן שילטונו בעיקר הזיק לעמו ודירדר את מצבו. מצד שני, יש בחבורה אנשים שכנראה כבר מבינים שהפצת שנאה, השמעת גידופים, איומים והלבנת פנים ברבים לא ממש עוזרתים לקרב בוחרות ובוחרים.

למעשה, רוב האנשים והנשים סולדות וסולדים מעבריינים אלימים וצעקניים שמנפנפים בידיים ומאיימים לגרום נזקים כאילו שאין להם אלוהים פרט לנאשם בפלילים..

ציטוט:

אדלשטיין נגד אמסלם: “יש בליכוד כבשה שחורה, אולי אפילו יותר מאחת”

הח”כ שהודיע שיתמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד, התייחס לאמירות הקשות של ח”כ דודי אמסלם ממפלגתו על מערכת המשפט, השמאל והממשלה המכהנת – ואמר: “יש חוגים שמאוד אוהבים את הסגנון הזה – ויש חוגים שאוהבים סגנון אחר”

ביחס להבדלים בינו לבין אמסלם וח”כים נוספים בליכוד אמר: “רק מזכיר מי נבחר במקום הראשון בפריימריז האחרונים שהתקיימו. כנראה מישהו שלא קילל הרבה.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? יכול להיות שבכל זאת יש כבשה אמיצה בלהקת העבריינים שהודחה, ואפילו אין כנגדה כיתבי אשמה. מצד שני, סביר ששאר הזאבים והזאבות בעדר ימהרו לכנות את הדובר האמיץ בכל מיני שמות, ולא בטוח שבשלב הראשון הם יכללו דיברי הלל, תשבוחות ותשואות.

קשה להיפטר מאמונות שגויות שכבר מושרשות, והסתה לשנאה שאינה דרכה של תורה עבדה מאז הרצח הנורא שעות נוספות במשך שנים רבות.

בעזרת השם, בליכוד פעם יבינו שאם המובילים חוטאים, טועים, כושלים ומסתבכים בפלילים יתכן שעדיף שיהיו בהנהגה רועים קצת יותר מוסריים ופחות רעים.

קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר בשם- נאמנות לעבריינות ושחיתות. קישור למאמר בשם- עבריינים ידרסו מוסדות דמוקרטים? קישור למאמר בשם- מי עבד של הנאשם הפלילי? קישור לפוסט בשם- הגיע הזמן לטהר את המשכן.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הכבשה הצחורה בעצם שחורה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן