אנושיות תשנה את המציאות

אנושיות תשנה את המציאות

הזדמנות מדינית נדירה צצה קצת בהפתעה, ובעזרתה אולי נצליח להגשים את חזון האומה ולהגיע להסדרה שתביא שלווה, רגיעה ופריחה.

מעז לפעמים יוצא מתוק, ואם נשכיל לפעול בצורה נכונה מתן סיוע לשכנים האומללים מצפון ומדרום עשוי להוביל לשינוי מהותי בגישה. יהייה נפלא אם ישראל תודיע לעולם שאנושיות וחמלה יותר חשובים לה מלוחמה מתמידה, איבה וטינה, ותציע סיוע קבל עם ועידה.

ציטוט:

“אין תחליף לחמאס – ולהבנות”: עזה צוללת לדיכאון ומתמכרת לכדורים.

יו”ר איגוד הקבלנים בעזה עבר לאחרונה במחסום של חמאס בצפון הרצועה ופגש בשוטר, איש חמאס, שעצר אותו. כשזיהה אותו, התחנן באוזניו השומר שייתן לו רישיון עבודה בישראל. “אני מוריד את המדים ורץ לעבוד אצלך”, הבטיח מיד. שוטר חמאס מרוויח היום כ-800 שקלים בחודש. אם היה עובד בישראל היה משתכר יותר מ-6,000 שקלים בחודש. זה כל ההבדל ואולי גם המפתח לפתרון הבעיה הזו שנקראת עזה.

ציטוט:

הכאוס בלבנון: חיזבאללה מאבד שליטה, בישראל נערכים להסלמה בגבול

במערכת הביטחון מעריכים כי חיזבאללה לא עומד מאחורי תקריות ירי הרקטות האחרונות, בניגוד לעמדה הרווחת על שליטת הארגון בשטח. עוד נשלל קשר בין הירי להסלמה הימית מול איראן. בהיעדר כתובת לאחריות ולאור התפרקותה של לבנון, בצה”ל נערכים להמשך אירועי הטרור לאורך הגבול

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, מתן סיוע הומנטירי ללבנון ולעזה עשוי לשפר את היחסים בדרום ובצפון, למנוע החמרה ולהראות רצון בשכנות טובה. חוץ מזה, פעם רצינו להיות אור לגויים, והצעת עזרה לסובלים היא דרך טובה להדגים שבעיקרון אנו מוסריים ואנושיים.

קישור למאמר מ-N12. קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן