אריה שואג או נאשם שדואג?

אריה שואג או נאשם שדואג?

הנאשם בפלילים, זה שגם חשוד בבגידה בביטחון התושבות והתושבים בעבור מזומנים, נראה כאריה שואג? מה, הוא לא דואג, לחוץ, רועד וחרד?

חלילה, החשוד המרשים יורשע ויושם מאחורי סורגים, שהרי הצטברו כנגדו שפע רב של אישומים, מימצאים קבילים ועדים אמינים. חוץ מזה, בועדות חקירה בדרך כלל בודקים מי אישר לסכן חיים, והנאשם היה לכאורה אחראי לדברים.

נו? אז אם נגלה באופן רשמי את הידוע מזמן בציבורי מה יאמרו כל המעריצות הנאמנות והמשרתים השרופים, אלה שלכאורה מסייעות ומסייעים לפושעים סדרתיים? האם יאכלו כובעים או ששוב נשמע בכי תמרורים משולב בהאשמת אחרים?

למזלנו, כנראה שאפילו יהיו שתי ועדות חקירה, והדבר יגביר את השמחה. אחת כבר הוקמה כדי לבדוק מי איפשר להמוני מאמינים להצטופף במקומות מסוכנים, והנוספת כנראה תצלול לעומקה של פרשה ביטחונית מאוד חמורה.

למרבה התמיהה, עדיין יש ברשת ציוצים שכנראה מנסים לשקם את התדמית שהתרסקה בעזרת מילים, אבל צריך לקבל את זה בהבנה, שכן האהבה אינה רואה, ולהיות סלחניות וסלחניים.

הנה ציטוט ממעריצה מלאת התפעלות:

מי שלא שמע את הנאום של נתניהו הרגע – לא שמע נאום בחייו. האריה במליאה.ואיך שהוא שואג.

עד כאן ציטוט.

במציאות, נאשם בשלל תיקים פליליים ניסה ככל יכולתו שאבדה לקלקל לאחרים, להשמיץ, להכפיש, להלבין פנים ברבים ולעשות רושם על הצופות והצופים, אבל קשה להאמין לכזבנים סדרתיים שמסובכים עד צוואר באישומים פליליים.

ללא קשר להבדל הקטן בין ההצהרות השואגות עם השערות הצבועות לבין הצרות המישפטיות והועדות שחוקרות עוד עוונות, יתכן שהמודח עדיין זוכה לתשואות ומחמאות נלהבות ממעריצות אפילו כשהוא בדרך למכלאות.

מה אפשר לומר? לא בטוח אם שמענו במליאה אריה שואג, נאשם דואג, או חשוד חרד. בכל מקרה, כמובן שזו זכותה המלאה של דיסטל-אטבריאן לפאר, לרומם, להדר, להלל ולשבח עבריין סדרתי שהוא גם כזבן לא קטן.

קישור לציוץ מחברת הכנסת דיסטל-אטבריאן. קישור למאמר בשם- יש חסינות ונכלוליות אבל אין אמינות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן