בגידה זו בעייה פתירה

בגידה זו בעייה פתירה

לראש הממשלה הרעננה לכאורה יש בעייה קטנה. שניים מתוך ששת חברי המפלגה שלו כנראה עדיין מאוהבים בנאשם עם שלל כיתבי האשמה, ולא בטוח אם קוראים לדבר בגידה או נאמנות מסורה לראש כנופיה שמצפה להרשעה.

ציטוט:

ח”כ שיקלי הודיע באולפן שלא יתמוך בתקציב: “סכנה של ממש למדינת ישראל”.

עד כאן ציטוט.

מה יותר מזיק? כשיש תקציב למדינה או שבמשך שלוש שנים היא מסתובבת עם קופה ריקה?

יתכן שיש צורך לתת פרשנות לציטוט, או קצת לשנות את האמירה כדי שהיא תהייה יותר ברורה:

ח”כ שיקלי הודיע באולפן שלא יתמוך בממשלה: עדיף להחזיר את החשוד בבגידה בעבור עמלה שמנה, זה העבריין הסדרתי עם שלל כיתבי האשמה.

עד כאן הצעה חלופית שאולי תסביר את פשר ההתנהגות המרדנית, הנכלולית והבוגדנית.

עכשיו נעבור לפיתרון לבעייה הלאומית.

צריך להזמין את הערבים הישראלים המתונים לממשלה, להוסיף לה רופא מיילד ועורך דין, ומייד לא יהייה צורך לקוות לנאמנות מקיצונים סרבניים, ממורדות נאות ובוגדניות או מסחטניים שאינם אמינים.

סך הכל, ח”כ שיקלי נשמע מאוד מודאג בגלל שבממשלה תומך רופא שיניים מסוכן ואלים, ולכן הוא בטח ישמח שמכניסים לשם גם ערבים דמוקרטים, משכילים, מקצועיים ומתונים. בצורה זו, אולי גם יגמרו לו התירוצים, והוא רק יתוודה ברבים על אהבת נצח לנאשם בפלילים שסירב להגשים את חזון המייסדים, הסית וגרם לרצח משחרר ירושלים.

כמובן שאין שום צורך להתעצבן בגלל שלאומנית ימנית וקיצונית מגלה לנו שהיא נותרה ימנית לאומנית וקיצונית, או אם לאומני קיצוני חושף עצמו כלאומני קיצוני עם רצון לסייע לנאשם פלילי. חשוב גם לראות את הצד החיובי בווידוי הפומבי.

בזכות גילוי הלב של המורדות והמורדים, כולם וכולן עכשיו יודעיות ויודעים מי אוהב ואוהבת את הנאשם בפלילים, זה הנוכל הסדרתי שגם חשוד בבגידה בביטחון התושבות והתושבים בעבור רווחים אישיים דשנים.

בעברית קלה, מי שיפיל את הממשלה ויגרור אותנו לעוד מערכת בחירות יקרה, מיותרת ומזיקה בעצם שורף ושורפת את אמיניתו או את אמינותה בפני הפרהסיה כולה. מה שקצת מוזר זה שהדבר אולי נעשה באומץ והקרבה אבל בעבור נאשם פלילי שיורשע ויוכנס לתא.

למה להתאמץ להושיע עבריין ידוע שאין לו תקומה? מה טוב באיום על הממשלה ובגידה בדרכה? הציבור יודה למי שיגרום לעוד מערכת בחירות מפלגת, משסעת ויקרה שלא תשנה הרבה במפה? הרי גם אחרי בחירות יש צורך להקים קואליציה, אז למה המורד יורק לבאר מימנה שתה? הוא חושב על השלב הבא ומודע לתוצאה?

יתכן שהציפור הקטנה שלחשה לשיקלי ולאיילת להשמיע קולות של מחאה שכחה לספר להם שהתנהגות מרדנית זוכה להענשה רצינית. נו, טוב. לפעמים נוכלים משתמשים באנשים ואז זורקים אותם לכלבים. ככה זה שמאמינים לכזבנים עם מסרים שגויים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם-מתמסרת, מורדת, מתנצלת או מסתבכת? קישור למאמר בשם- ממשלה שתלויה על חוט השרה. קישור למאמר בשם- האמת לפעמים לגמרי שגויה. קישור למאמר בשם- קשרים חמים עם עבריינים. קישור למאמר בשם- עבריינים ראויים לתפקידים ציבוריים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן