ממשלה שתלויה על חוט השרה

ממשלה שתלויה על חוט השרה

בעזרת השם ודעתו של פרשן נודע ומלא תבונה אולי אפשר קצת להרגע, ויתכן שלא תיפול עוד ממשלה, לעת עתה.

ציטוט:

התרחיש שבו איילת שקד תפרק את הממשלה.

“אם למדתי משהו השנה, הוא ששקד לא תפיל את בנט. היא לא תתקע לו סכין בגב.

הברית ביניהם מיוחדת. לא מחלק ציונים, אבל יש שם קשר יוצא דופן. ולכן, היא לא תפיל ממשלה של בנט חודשים לאחר שקמה. אבל, והנה האבל הגדול – אין לה שום מחוייבות לפנטזיות של יאיר לפיד. אין לה שום קשר רגשי ללפיד” || הפרשן אטילה שומפלבי מפצח את חידת שקד.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? כנראה שגם לחילונים מותר להתפלל לאל, והרב חסדו לכאורה שומע כל דבר.

לשרת הפנים, זו שסבורה בטעות משונה שזה בסדר לאפשר לנאשמים בפלילים לכהן בתפקידים ציבוריים, וגם למורדים אחרים שעושים שרירים במפלגתו הרעועה של ראש הממשלה עם מעט הנציגים, אין באמת צורך להתפס בציבור כאלה ששוב יהרסו לנו את החיים במקום לתקן נזקים.

מי יתן והפירושים הנבונים, התחנונים והייחולים החילוניים יתקבלו בהבנה במרומים. סך הכל, לפי מה שכתוב בכתובים יש לבקש שלום ולנסות להסתדר בכבוד עם הזולתים.

בשום מקם לא מומלץ לנו לנהוג כסרבנים לוחמניים לעולמים או מצווה עלינו שצריך להיות גזעניים, חשדניים, אכזריים, לא אנושיים, אטומים, קרים, מרדניים ותוקפניים. למעשה, זה לא מופיע בתורה או בחוקים המקומיים.

מי יודע? אולי יש המאמינות מאמינים בחרדה מתמדת שהעולם עדיין מכיל רק עמלקים? שכולם רעים, מפחידים ומסוכנים ושרק היהודים לכאורה טובים, מובחרים, צחים, תמימים, צודקים וחפים, כולל אלה שנאשמים בשלל תיקים פליליים?

קצת מוזר שהלעיל מוכר לכל עם ישראל אבל לא ידוע למי שפעם הייתה שרת משפטים, זו התומכת במתן אישור לנאשמים עברייניים לשרת אזרחיות ואזרחים, וניהלה יחסים חמים עם חשוד נכלולי שהסתבך בין השאר גם בפרשות מין.

מצער לחשוב שהפקידה הפלוגתית שהפכה לדמת ציבורית עקשנית ולאומנית לא ממש מבינה בעיקרי התורה העברית. סך הכל, אהבת הזולת, התחשבות ובקשת שלום קצת סותרים את משנתה האנוכית, הפסקנית, האכזרית והכוחנית. חוץ מזה, חזונה ורצונה גם עומד בסתירה מוחלטת לכתוב במגילה שהכריזה על הקמת המדינה היהודית.

למה נראה כאילו מי שהייתה שרת משפטים אוהבת נאשמים בפלילים ומקיימת יחסים עלומים עם עבריינים מטעמים אנוכיים? מה, היא לא סבורה שיש שופט במרומים או שצריך להיות מוסריים בעבור אלה היושבים בירושלים?

קישור למאמר בחדרי חרדים. קישור למאמר בשם- האמת לפעמים לגמרי שגויה. קישור למאמר בשם- קשרים חמים עם עבריינים. קישור למאמר בשם- עבריינים ראויים לתפקידים ציבוריים? קישור למאמר בשם- אי דיוקים בעבור כותרות בעיתונים. קישור לממר בשם- בוגדים, כזבנים ומלביני פנים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “ממשלה שתלויה על חוט השרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן