אי דיוקים בעבור כותרות בעיתונים

אי דיוקים בעבור כותרות בעיתונים

קומץ גזענים לאומנים, אכזריים וסרבניים מהשוליים הפוליטיים נכנסו לכנסת, ומשנתם השגוייה שסותרת את התורה ומטיפה לשנאה עכשיו מיוצגת במליאה.

זה אולי קצת לא נעים שממשיכיו האידיאולוגיים של כהנא ורוצח ראש הממשלה מתחזים לכשרים, יושבים חסינים ומפיצים שנאה מהמליאה, אבל זו המציאות המרה.

לא תמיד קל להביט במראה אם הבבואה אינה יפה. מי יודע? יתכן ששרת הפנים הנאה הזדעזעה להבין שבמקום אהבת הזולת ובקשת שלום שמומלצת בתורה יש בכנסת זדים רשעים שלא מכבדים אחרים.

במקום להביע זעזוע על כך שאנשים שאינם דמוקרטים, שוויוניים, שוחרי שלום או מוסריים נבחרו על ידי מעט מאוד בוחרות ובוחרים, השרה בחרה לספר שלכאורה הושמעה ביקורת שאינה נכונה לגבי חצי אומה. היא לא קצת מגזימה?

ציטוט:

שקד על דברי לפיד: תיוג ציבור גדול כמתנקשים בדמוקרטיה הוא ביזוי ועוול נוראי.

ציטוט:

לפיד: “צאצאיו האידאולוגיים של יגאל עמיר יושבים בכנסת”; ח”כים מהציונות הדתית נטשו בזעם.

עד כאן ציטוט.

מעניין למה צאצאיו האידואולוגיים של הרוצח חשבו בטעות שמדברים עליהם סרה, וחשו צורך להימלט מהמליאה במקום לחוש אשמה. מי יודע? אולי האמת לא כל כך נעימה?

ראש הממשלה החלופי לא אמר שכל הקיצונים הלאומנים והגזענים רוצים לרצוח פוליטיקאים, לסרב לשלום עם השכנים או לפגוע בשמאלנים, אבל כנראה ששרת הפנים שמעה דברים אחרים.

מצד שני, סביר שמה שבאמת עניין אותה זה לא הנתונים אלא לעשות כותרות בעיתונים כדי לחתור להובלת גוש הסרבנים הנעלבים.

חלילה, ראש הממשלה הרענן יהייה פעם מוכן לדון בהגשמת חזון הציונים עלולה להיות סכנה מוחשית ואמיתית, שכן הלאומניות והלאומנים בטח יחשבו בטעות שהוא בוגד מסוכן שדינו שלושה כדורים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בישראל היום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “אי דיוקים בעבור כותרות בעיתונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן