יש מאבק נגד הפשיעה בחברה הלאומית?

יש מאבק נגד הפשיעה בחברה הלאומית?

אחרי שנים של הזנחה פושעת מסיבות גזעניות, לא דמוקרטיות, לאומניות, אטומות, אכזריות וכוחניות, בחברה הערבית הנואשת התחילו לירות ברחובות.

הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון הרגוע הפכה למערב פרוע, והמצב רק נעשה יותר גרוע, הפשע האלים והקטלני משתולל בימים ובלילות, ויש המון קורבנות.

מי היה אחראי על שמירת החוק וסדר הציבורי? משרתו הכנוע של הנאשם הפלילי?

מי החליט לקפח ולהזניח בעיות במגזר הערבי באופן עיקבי? האם השר ששמו דומה לחנה שלח את השוטרים ללחום בפשע או רק הורה להם לתקוף מפגינות ומפגינים כנגד שחיתות נוראה?

למרבה הצער, לא רק האוכלוסיה הערבית במדינה הופקרה וסבלה מקיפוח, מההזנחה ומהתעלמות ממלכתית פושעת מהבעייה. גם המערכת הציבורית קיבלה רוח גבית מחברי הכנופיה עם כיתבי האשמה, והשחיתות פרחה ללא הפרעה, שלא לומר בעזרת הרבה סיוע, הגנה ותמיכה מההנהלה שהודחה.

טוב שסוף סוף יש בהנהלה הרעננה גישה דמוקרטית נבונה. כוחות המשטרה בראשות נציג מהמפלגה שפעם הקימה את המדינה והיה קצין אמיץ, מסור ואחראי בצבא במשך תקופה ארוכה, כבר מציגה תוצאות מרשימות, והלוחמה רק החלה.

ציטוט:

הבטחנו שנעשה – ואנחנו מקיימים.

כל שבוע שעובר אנחנו מתקדמים קצת יותר בהתמודדות שלנו עם הפשיעה והאלימות ברחוב הערבי.

השבוע מנינו עשרות תפיסות נוספות של כלי נשק בלתי חוקיים עשרות מעצרים של גנבי רכב והצלחות מבצעיות.

ברביעי לפנות בוקר פשטו 400 שוטרים ולוחמי החטיבה הטקטית של מג”ב, בפיקודו של מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמאר, על יעדים מסומנים ביישובים בדואים בנגב. הכוחות איתרו אמל”ח ונשק בלתי חוקי, סמים, השביתו 13 כלי רכב והחרימו 11 נוספים. בנוסף 29 חשודים נעצרו.

עד כאן ציטוט.

מעניין אם בשלב הבא יסתערו לוחמים מיומנים בעזרת מסוקים, רחפנים ואמצעים מיוחדים על לשכותיהם, מעונותיהם ומכוניותיהן של נציגי ונציגות ציבור שעוללו נזקים חמורים לצרכים אישיים או פוליטיים.

על הכוונת כנראה מי שהזניח חולים וקשישים במשך שנים בעודו מאביס משתמטים בריאים, ואחראי למותם המיותר מזיהומים בבתי חולים מוזנחים וחסרי תקציבים של עשרות אלפי ישראליות וישראלים.

בנוסף, יתכן שברשימה גם נמצא מי שאישר ליותר מידי מאמינים להצטופף ולהידחס במקומות דחוקים לצרכים פוליטיים ולפיכך אחראי ישירות למותם המיותר של עשרות מאמינים, בהם צעירים שלא זכו להנות מהחיים. צריך לעצור כאלה אנשים, שכן הם גורמים נזקים כואבים.

יש בארץ עוד המון חוטאות וחוטאים שסייעו לנאשם בפלילים במשך שנים, והוא כנראה גמל להן ולהם חסדים, פתר בעבורן ובעבורם סיבוכים משפטיים מביכים ועזר לסגור תיקים, אולי בטענה המגוחכת של היעדר עיניין בהם לציבור הצופות והצופים.

האם כוחות מיוחדים יסתערו בקרוב על בתיהם של החשודות והחשודים? יבצעו מרדפים חמים ויכבלו חשודות וחשודים באזיקים? סך הכל, לא רק אצל בני המיעוטים יש פשעים חמורים שמזיקים לאחרות ואחרים.

המאבק בפשיעה בחברה הערבית כבר התחיל, ויש תפנית חיובית. מה לגבי העבריינות הציבורית שמשתוללת אצלנו ללא מעצורים כבר שנים בגלל הכנופיה העבריינית?

קישור להודעת השר לביטחון פנים בפייסבוק. קישור למאמר בשם- כפרה, סליחה, מחילה ופשיעה. קישור למאמר בשם- קשרים חמים עם עבריינים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “יש מאבק נגד הפשיעה בחברה הלאומית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן